Ga naar inhoud

\3\lxdbtime.dll

dirk

Aanbevolen berichten

Hoi,

sinds enige tijd, verschijnt er net na het opstarten (XP) de error :fout bij het laden van \3\lxdbtime.dll.

Kan dit de oorzaak zijn dat ik bij mijn spel ages of empires III geen score meer opgeteld krijg?

Ik heb reeds geprobeerd met registry smart, en alhoewel die zegt dat alles opgelost is, blijf ik dezelfde error krijgen.

Wie kan me helpen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Dirk, welkom

ik heb even opgezocht naar de fout in uw beschreven probleem. er is hier heel weinig over te vinden.

dit zou de locatie moeten zijn van dat bestand:

C:\WINDOWS\System32\spool\DRIVERS\W32X86\3\LXDBtime.dll

Volgens mij dus niet te maken met age of empires.

Dit vond ik wel:

spool/driver/w32x86/dlbxtime.dll

gelijkt er een beetje op, dit is een printer of scannerdriver dus misschien mankeert er daar iets, enig idee wat je net voor de oorzaak had gedaan? Mocht het iets met printer of scanner zijn herinstalleer deze even.

Mocht het toch om de file gaan die jij beschraf kan je toch even nog een bijkomende test uitvoeren. Je had reeds registry smart gedaan wat een goede keuze is.

Ik raad je aan even TuneUp Utilities te draaien en pc wat op te schonen, deze is iets krachtiger en met beetje geluk haalt hij de fout weg.

hier vind je de versie die je nodig hebt

http://www.pc-helpforum.be/downloads.php?do=file&id=92

installeer deze even en voer dan '1-click maintenance' uit. (staat op bureaublad na installatie normaal.

en daarna TuneUp RegistryCleaner (complete scan) (paar keer doen tot hij 0 fouten geeft)

Laat even horen wat het resultaat is.

Mocht het niks geven laat even iets horen dan kijk ik nog even verder voor je.

mvg karel

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wel Karel, heb dat programma gedownload en alhoewel registry manager geen foutmeldingen meer gaf, heeft jouw programma er nog wel enkele gevonden. Ik krijg de foutmelding niet meer maar toch telt mijn score bij Age of Empires nog steeds niet op.

In ieder geval bedankt om de foutmelding te helpen oplossen!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

• 2 weken later...
  • 5 maanden later...
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.