Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik slaag er niet meer in om als bureaublad mijn achtergrondsfoto te zien  waarop een aantal icoontjes van enkele programma's verspreid zijn.   Nu krijg ik enkel nog de WIndows-10-tegels te zien met als achtergrond, vaag, mijn achtergrondsfoto, zoals op bijlage.  Hoe krijg ik weer de vroegere look ?

Met dank,

vaes

bureaublad.docx

Geplaatst:

Ik denk dat je "Start op volledig scherm weergeven" hebt AAN staan.

Doe eens het volgende, zie aanwijzing op onderstaande afbeelding:

post-22140-0-19261100-1463238864_thumb.j

Ga nu naar Instellingen / Persoonlijke instellingen / Start

post-22140-0-84198000-1463238959_thumb.j

Zet "Start op volledig scherm weergeven" UIT.

Geplaatst:

Klik op je windowsknop in je taakbalk (links onderaan) > Instellingen > systeem > tabletmodus

staat die op 'Uit'? zo niet: zet hem eens op uit.

Lost dit je probleem op?

Geplaatst:

Passer : inderdaad, tabletmodus stond op AAN - na op UIT te zetten is alles weer opgelost !!  

Droske: intussen even je suggestie bekeken ; "volledig scherm" staat bij mij op AAN".  Aangezien na voorgaande ingreep alles opghelost is, laat ik dat zo staan.

Jullie hebben me weeral een,s geholpen, waarvoor dank !

Vaes

Geplaatst:

Droske: intussen even je suggestie bekeken ; "volledig scherm" staat bij mij op AAN".  Aangezien na voorgaande ingreep alles opghelost is, laat ik dat zo staan.

Vaes

Zet het, als test voor jezelf, eens op UIT. Bekijk het verschil en zet het desgewenst terug op AAN.

Zo zie je het verschil en ken je dat ook al weer.

Geplaatst:

Dank voor de suggestie.  Geen noemenswaardig verschil, dacht ik, behalve dat het vlak met de tegels iets kleiner uitvalt en een grotere rand van de achtergrondsafbeelding te zien is.

Vaes

Geplaatst:

Ik vind het verschil groot. Ieder zijn mening natuurlijk.

Standaard staat dat "UIT".

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.