Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

hoi, helaas, chrome gaat er nog steeds uitzichzelf mee vandoor!

 

 

http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkID=528880

 

dit komt in de browserbalk voor de tabbladen geopend worden.

 

Ook als ik chrome niet open ( zoals nu zit ik op explorer) gaat chrome door met het openen van tabbladen. Het lijkt toch wel toetsenbord gerelateerd..

 

startpagina is google. bij instellingen staat bij opstarten ; de pagina nieuw tabblad openen

  • Reacties 21
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Geplaatst:
Ook als ik chrome niet open ( zoals nu zit ik op explorer) gaat chrome door met het openen van tabbladen. Het lijkt toch wel toetsenbord gerelateerd..

Dus de applicatie (Google Chrome) start vanzelf op?

Waarom denk je dat het toetsenbord gerelateerd is? Gebeurt dit enkel wanneer je toetsaanslagen maakt misschien?

 

Heb je dit probleem ook als je de incognito modus van Google Chrome gebruikt? (Ctrl + Shift + N wanneer in Google Chrome)

Geplaatst:

Het openen van de tabbladen lijkt wel toe te nemen als ik typ. Maar ook bij muisklikken gaat t gewoon door. Ook als ik alle browsers afgesloten heb, gaat het openen van tabbladen door al raak ik de computer niet aan.

 

Incognito modus heb ik nog nooit gedaan, zal t eens proberen.

Geplaatst:

Hoi, het lijkt erop dat bij de incognito modus het probleem zich niet voor doet.

 

Ik ga even stukje fietsen ( Pinksterritje hahahaha) Alvast bedankt

Geplaatst:

Hoi,
 
Fijne fietsrit, geniet ervan. :)smilie_girl_058.gif
 
In elk geval interessant dat het probleem zich niet voordoet in de incognito modus. In deze modus worden standaard geen extensies gestart en wordt een ander cookie concept gehanteerd.

We gaan even de cookies opschonen en een extensie verwijderen. Deze extensie (CookiesOK) is niet noodzakelijk slecht, maar kan wel een invloed (gehad) hebben op het cookie gebruik van Chrome waardoor nu het ongewenst effect overheerst.
 
Stap 1: Zoek.exe
 
Schakel uw antivirussoftware tijdelijk uit.

Zoek.exe uitvoeren (voor meer informatie kunt u deze handleiding raadplegen)
Wanneer u problemen ondervindt bij het uitvoeren van dit programma of bepaalde foutmeldingen te zien krijgt laat dit dan even weten in uw bericht.

  • Start Zoek.exe opnieuw.
  • Gebruikers van Windows Vista en later dienen de tool als "administrator" uit te voeren door middel van de rechtermuisknop en kiezen voor Als Administrator uitvoeren.
  • Kopieer nu onderstaande code en plak die in het grote invulvenster:
  • Note: Dit script is speciaal bedoeld voor deze computer, gebruik dit dan ook niet op andere computers met een gelijkaardig probleem.
    afmkbjoakcacgljcdccofbffloabfbni;chr
    
  • Klik nu op de knop "Run script".
  • Wacht nu geduldig af tot er een logje opent (dit kan na een herstart zijn als deze benodigd is).
  • Mocht na de herstart geen logje verschijnen, start zoek.exe dan opnieuw, de log verschijnt dan alsnog.
  • Voeg nu het geopende logbestand in het volgende bericht als bijlage. U kunt bestanden toevoegen via de knop "Meer Berichtopties" (Dit logbestand kunt u tevens terug vinden op de systeemschijf als C:\Zoek-results.log.)

Stap 2: CCleaner
 

Download CCleaner. (Als je het nog niet hebt) 

Installeer het (als je niet wilt dat Google Chrome op je PC als standaard-webbrowser wordt geïnstalleerd, moet je de 2 vinkjes wegdoen !!!) en start CCleaner op. 

Klik in de linkse kolom op “Cleaner”. 
Klik achtereenvolgens op ‘Analyseren’ en na de analyse op 'Schoonmaken'
Klik vervolgens in de linkse kolom op Registeren klik op ‘Scan naar problemen”
Als er fouten gevonden worden klik je op ”Herstel geselecteerde problemen” en ”OK”
Dan krijg je de vraag om een back-up te maken. Klik op “JA”. 
Kies dan Herstel alle geselecteerde fouten”. 
Soms is 1 analyse niet voldoende. Deze procedure mag je herhalen tot de analyse geen fouten meer aangeeft. 
Sluit hierna CCleaner terug af. 

Wil je dit uitgebreid in beeld bekijken, klik dan hier voor de handleiding.

 

Laat maar weten indien dit iets heeft geholpen.

Geplaatst:

nou, het lijkt erop dat t nu goed gaat.... afwachten maar even, want heb dat al vaker gedacht.

 

In ieder geval tot zover bedankt.

 

Fijne dag nog!

Geplaatst:

Hoi,

 

Fijn te horen dat het probleem in de eerste plaats opgelost lijkt.

Laten we inderdaad even de kat uit de boom kijken.

 

Mocht je binnen een paar dagen geen problemen meer ondervinden, dan mag je dit onderwerp afsluiten door rechts boven- of onderaan op Modereer Onderwerp > Sluiten te klikken. Zo blijft het voor iedereen overzichtelijk.

 

Om de gebruikte tools (Zoek.exe en AdwCleaner) te verwijderen kan je gebruik maken van Delfix:

 

Download 51a5ce45263de-delfix.pngDelfix by Xplode naar het bureaublad, deze zal de gebruikte tools en logbestanden weer verwijderen.
 
Dubbelklik op Delfix.exe om de tool te starten.
Zet nu vinkjes voor de volgende items:
  • Remove disinfection tools
  • Create registry backup
  • Purge System Restore
 
Klik nu op "Run" en wacht geduldig tot de tool gereed is.
Wanneer de tool gereed is wordt er een logbestand aangemaakt, echter hoeft u deze niet te plaatsen.
 
55c70237b9990-Delfix.png
 
Mocht het probleem toch nog niet verholpen zijn dan hoor ik dat uiteraard graag.
 
Graag gedaan en fijne avond,
Mako

 

 

Geplaatst:

Hallo, en het begint weer opnieuw. 

Nu hoorde ik van een kennis dat het een window's update is die dit veroorzaakt.

Hij wil wel eens kijken, heeft er ook een programma voor. Ik hou jullie op de hoogte van het resultaat

Geplaatst:

Hoi Jolanda,

 

We gaan inderdaad niet met twee zitten sleutelen aan eenzelfde computer. Wel van harte bedankt om dit even mee te delen, en we hopen het (positieve) resultaat hier ook binnenkort te mogen lezen! :top:


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.