Ga naar inhoud

Printer all in one MG 6250 canon (pc ziet printer niet meer)


romijo

Aanbevolen berichten

Zonder driver kan je niks doen.

Je kan op pagina uw printer driver downloaden

Kies Windows type (nu staat het Windows 10)

Dan download je de eerste knop download.

Ga dan naar c:\download en daar ziet je xp68-win-mg6200-5_56a-ea24.exe of zo en klik erop en volgt de instructie.

Opgelet: usb kabel tijdelijk uit de pc als het zo is aangesloten is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

sorry dat 't even duurde maar ik heb verschillende telefoontjes gehad van canon en het ligt er aan welke medewerker je aan de lijn krijgt

uiteindelijk is het nu opgelost en print ik weer via de usb kabel want wifi hapert nog al eens. ik kan de scan en printsoftware ook weer gebruiken gelukkig.

alles eraf drivers van printer etc. en opnieuw instaleren walla dat was 't simpel maar ja je moet er maar aan denken.

bedankt voor uw meedenken ik laat hem open totdat jij dit gelezen hebt en sluit dan de topic

vr.gr. Romijo

Link naar reactie
Delen op andere sites

klopt wat jij zei Stegisoft die driver had ik al gevonden maar dan werkte het nog niet dus EERST ALLES ERAF bij configuratiescherm : printers rechtermuisknop printer verwijderen dan bij programma's en onderdelen alles van printer verwijderen, en in downloadmap drivers verwijderen opnieuw opstarten en opnieuw instaleren en wanneer de instalatie vraagt om usb kabel er in te doen volg je dit verder en alles is dan opgelost.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op zicht is printer met usb kabel aansluiten niet erg.

Dat is wel heel gemakkelijk om te installeren.

Maar als je meerdere computer hebt dan moet de computer altijd aan staan om te kunnen afdrukken.

 

Vreemd dat de medewerker niet voorstelde om met netwerkkabel te doen.

 

Was een klein foutje om te zeggen dat je eerst de oude driver moet verwijderen.

aangepast door stegisoft
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.