Ga naar inhoud

Pc start niet meer op 2 x piep


Meine

Aanbevolen berichten

dag stegisoft,

 

ik ben er achter waardoor ik 2 piepjes krijg komt door de cpu nu heb ik een andere geplaatst een e8400 duo core alleen heb nog steeds geen beeld ik krijg nu helemaal geen piep zelfs zonder geheugen piept die niet ik dacht mischien stekkertje speaker niet goed geplaatst dus ik oude cpu terug plaatsten krijg ik 2 piepjes dus dat was het niet nu heb ik de andere terug geplaatst en wederom geen piepjes maar ook geen beeld.

hoe kan dit en wat kan ik hier aan doen?

 

( ik heb ook een andere videokaart geplaats ook een nvidia maar een oudje 9700gt komt uit een werkende pc)

aangepast door Meine
Link naar reactie
Delen op andere sites

owja de eerste keer als ik aanzet dan gaat die weer uit en daarna weer aan dan blijft die draaien zonder piep zonder beeld.

ik heb ook al alles eruit gehad en alleen voeding aangesloten nog steeds niks geen eens een piep. ik sta echt voor een raadsel mijn conclusie is dat het moederbord kapot is ik ga nu nog een cmos reset proberen 30 minuten batterij eruit en jumper plaatsen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

wederom geen resultaat oude cpu nog geprobeerd daar nog steeds 2 piepjes bij.

met andere cpu is het probleem dus verandert daar wilt die opstarten hoor geen piepjes dan reboot die en daarna draait die zonder ook maar iets aan te geven.

iemand nog suggesties?

aangepast door Meine
Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.