Ga naar inhoud

Pc start niet meer op

borgoli

Aanbevolen berichten

@Dasle

Kan hij niet beter bij het opstarten op F12 blijven tokkelen( of hoe je ook naar de boot manager gaat)

dan zijn installate cd erin steken en dan op disk of zoiets drukken? (Iets waardoor een systeem gewoon opnieuw installeerd.

Bij mij werkte dit met een windows vista herstelschijf.

mvg

jonasthegamer

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Reacties 25
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

@Dasle

Moet ik bij de harddisk ook nog een voedingskabel bijkopen?

Dasle zal het me niet kwalijk nemen dat ik je al vast laat weten dat je geen voedingskabel moet bijkopen. Gewoon de bestaande gebruiken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Dasle

Kan hij niet beter bij het opstarten op F12 blijven tokkelen( of hoe je ook naar de boot manager gaat)

dan zijn installate cd erin steken en dan op disk of zoiets drukken? (Iets waardoor een systeem gewoon opnieuw installeerd.

Bij mij werkte dit met een windows vista herstelschijf.

mvg

jonasthegamer

Als je een systeem waarop reeds een besturingssysteem staat wilt herinstalleren kan je via het bootmenu opstarten van je Windows DVD of je DVD station instellen als first boot device in het BIOS.

Bij een nieuwe HD zal je systeem op zoek gaan naar opstartbare media en zal het hoogstwaarschijnlijk starten van je DVD station als je Windows DVD hierin zit en starten met de installatie.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Graag gedaan borgoli ;)

Als je binnen dit topic verder geen vragen of problemen meer hebt, mag je dit onderwerp afsluiten door een klik op de knop "Modereer onderwerp" -> Sluiten ... zo blijft het voor iedereen overzichtelijk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Dasle sloot dit topic
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.