Ga naar inhoud

pc start na lange tijd maar door

micael

Aanbevolen berichten

Hallo iedereen het is voor mij de eerste keer hier op dit forum maar zit wel met een probleem heb een gigabyte moederbord ga ma 78 s2h en een processor amd 6000+ heb hem iets overclock met easytune en draait op 3.2 mhz nooit problemen mee gehad pc draaide mooie games enzovoort nu heb ik ecreditmail gedouwnload en heb dan de indruk dan dat de problemen zijn begonnen heb 2 harde schijven steken van maxtor ook dus als ik hem afsluit en terug opstart duurt het tot 10 minuten tot ik windouws terug te zien krijg bij het opstarten blijft hij hangen op een zwart scherm met naam enz van moederbord krijg dan alleen del en een paar fuctietoesen om in de bios te gaan maar mijn klavier werkt zelfs niet

alshij dan doorstart naar windows werkt alles terug normaal alleen de foutmelding krijg ik van mark fun load nt driver weet hier iemand raad mee

groeten iedereen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.