Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Goedenavond PcHelpforum,

Sinds eerder vandaag heeft mijn laptop een automatische AMD-Driver update geïnstalleerd op mijn HP laptop, die de prestaties van mijn beeld & graphics card zou moeten verbeteren, maar tot mijn spijt heeft het niet eens die prestatie geleverd! Mijn laptop draait nu slechter! Spellen die ik nog een paar minuten geleden voor de update nog kon spelen, kan mijn laptop nu helemaal niet meer aan. Ik vind dit raar, want ik kan nu zelfs niet eens in mijn grafische instellingen komen!!

Ik heb tips en informatie tevergeefs zonder succes opgezocht op het internet, naar een oplossing tot dit probleem. Tot mijn (grote) frustratie, weet ik nu niet meer wat ik kan doen. Ik heb namelijk geen zin om naar de dichts bijzijnde mediamarkt een bezoekje te brengen, en hun dit probleem te laten fixen, terwijl het gemakkelijk bij mij thuis opgelost zou kunnen worden. Vanwege deze redenen, ben ik toch maar naar PcHelpforum heen gegaan.

"Er is geen stuurprogramma voor de AMD-grafische kaart geïnstalleerd, of het AMD-stuurprogramma werkt niet goed. Installeer het AMD-stuurprogramma dat bij de AMD-hardware hoort."

Dit is het bericht dat ik krijg, en ik weet niet wat ik nu moet doen. Ik heb alles al geprobeerd, en dit is mijn "last resort". Hopelijk kunnen jullie mij helpen.

Specs: http://speccy.piriform.com/results/eFcIkSwY3DuPjTVzmuwtCcU

Geplaatst:

Uw laptop moet dringend gekuist worden want het is gloeiend warm.

Best naar de pc winkel gaan of zelf processorkoeler proper maken.

Doe dat eerst alvorens verder te gaan.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.