Ga naar inhoud

vervelende websites


Aanbevolen berichten

  • Reacties 62
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Hallo,

1. Ga naar Start > Configuratiescherm > (Programma's en Onderdelen) en verwijder daar:

  • Java 8 Update 77
  • Wondershare Video Converter Ultimate
  • Wondershare Video Editor
2. Zorg dat je Farbar Recovery Scan Tool vanuit de download map naar je bureaublad plaatst (dit is zeer belangrijk!)

Note: Dit script is speciaal bedoeld voor deze computer, gebruik dit dan ook niet op andere computers met een gelijkaardig probleem.

Open Kladblok. Klik op Start ? Alle Programma's ? Bureau-Accessoires ? Kladblok.

Kopieer onderstaande code en plak dat in "Kladblok"

start
CreateRestorePoint:
CloseProcesses:
Task: {0E58111F-4F28-4087-96FE-68AC2BDA80D9} - \Microsoft\Windows\Setup\gwx\refreshgwxconfigandcontent -> Geen bestand <==== AANDACHT
Task: {12A327D4-1DD0-4EFC-9C50-07830721C9C0} - \Super Optimizer Schedule -> Geen bestand <==== AANDACHT
Task: {2B1001DF-3E17-475D-8400-C5232BF2B570} - \Microsoft\Windows\Setup\gwx\refreshgwxconfig -> Geen bestand <==== AANDACHT
Task: {7B4D1380-2AF7-43E8-B529-B2B35EBDFA86} - \Microsoft\Windows\Setup\gwx\refreshgwxcontent -> Geen bestand <==== AANDACHT
Task: {D96D736A-A027-41E2-99F8-5A5FEBD7ADB9} - \Microsoft\Windows\Setup\gwx\launchtrayprocess -> Geen bestand <==== AANDACHT
Task: {ECF13990-0E3E-4A2E-B42C-DB8B40F97AB3} - \CCleanerSkipUAC -> Geen bestand <==== AANDACHT
Task: {FA47FEBB-DD31-4B91-B286-0384E92E700B} - \avast! Emergency Update -> Geen bestand <==== AANDACHT
FirewallRules: [{79A4D632-A507-4105-B8E3-CB3099CD90DE}] => (Allow) C:\Program Files (x86)\AVG\Av\avgmfapx.exe
FirewallRules: [{9576A089-DC79-4C63-8852-3FD5784F903D}] => (Allow) C:\Program Files (x86)\AVG\Av\avgmfapx.exe
HKLM-x32\...\Run: [Wondershare Helper Compact.exe] => C:\Program Files (x86)\Common Files\Wondershare\Wondershare Helper Compact\WSHelper.exe
HKLM-x32\...\Run: [DelaypluginInstall] => C:\ProgramData\Wondershare\Video Converter Ultimate\DelayPluginI.exe [1960248 2015-12-10] ()
CHR HKLM\SOFTWARE\Policies\Google: Restrictie <======= AANDACHT
HKU\S-1-5-21-2083432871-1646923358-3950239412-1001\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = hxxp://pesonal-spage.com/sall/
SearchScopes: HKLM -> DefaultScope {0633EE93-D776-472f-A0FF-E1416B8B2E3A} URL = 
SearchScopes: HKU\.DEFAULT -> DefaultScope {0633EE93-D776-472f-A0FF-E1416B8B2E3A} URL = 
SearchScopes: HKU\S-1-5-21-2083432871-1646923358-3950239412-1001 -> DefaultScope {0633EE93-D776-472f-A0FF-E1416B8B2E3A} URL = 
Handler: WSWSVCUchrome - {1CA93FF0-A218-44F1 -  Geen bestand
FF HKLM-x32\...\Firefox\Extensions: [WSVCU@Wondershare.com] - C:\ProgramData\Wondershare\Video Converter Ultimate\WSVCU@Wondershare.com
FF Extension: Wondershare Video Converter Ultimate - C:\ProgramData\Wondershare\Video Converter Ultimate\WSVCU@Wondershare.com [2016-03-29] [ niet getekend]
BHO-x32: Wondershare Video Converter Ultimate 7.1.0 -> {451C804F-C205-4F03-B48E-537EC94937BF} -> C:\ProgramData\Wondershare\Video Converter Ultimate\WSBrowserAppMgr.dll [2015-12-10] (Wondershare)
S2 AdBlockerService; "C:\Program Files (x86)\AdBlocker\Service.WinServiceHost.exe" [X]
S2 Update service; C:\Program Files (x86)\Popcorn Time\Updater.exe [X]
S3 EsgScanner; C:\Windows\System32\DRIVERS\EsgScanner.sys [22704 2016-05-22] ()
C:\Users\Gebruiker\AppData\Roaming\AVG
C:\Users\Gebruiker\AppData\Roaming\TuneUp Software
C:\ProgramData\MFAData
C:\Users\Gebruiker\AppData\Local\MFAData
C:\Users\Gebruiker\AppData\Local\AvgSetupLog
C:\ProgramData\Avg
C:\Users\Gebruiker\AppData\Local\Avg
C:\ProgramData\Wondershare
C:\Program Files (x86)\Common Files\Wondershare
C:\Program Files (x86)\AVG
Hosts:
EmptyTemp:
end
Ga naar Bestand - Opslaan als.

Bij "Opslaan in" kies je: C:\Users\Gebruiker\Desktop

Bij "Bestandsnaam" zet je:fixlist.txt.

Bij "Opslaan als type" selecteer je: Alle bestanden (*.*).

Als het goed is staat er nu een text bestand op je bureaublad?

Start de 51a5c8edc4692-icon1337952077.pngFarbar Recovery Scan Tool.

Als het programma is geopend klik Yes (Ja) bij de disclaimer. (indien nodig)

Druk op de Fix knop.

Er zal u een logbestand aangemaakt worden (fixlog.txt) op dezelfde plaats vanwaar de 'tool' is gestart.

Voeg dit logbestand als bijlage toe aan het volgende bericht.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

Heel goed;

Download 51a46ae42d560-malwarebytes_anti_malware.MalwareBytes Anti-Malware bij voorkeur naar het bureaublad.

  • Dubbelklik op mbam-setup-2.1.exe om de installatie van Malwarebytes Anti-Malware te starten.
  • Volg de verdere aanwijzingen, de volledige installatieprocedure kunt u nalezen op de volgende link - Malwarebytes Anti-Malware installeren.
  • Klik vervolgens op de knop Scan nu om een bedreigingsscan uit te voeren. Er zal nu gecontroleerd worden op beschikbare updates.
  • De scan wordt nu automatisch gestart, gebruik de computer bij voorkeur niet tijdens de scan.
Na het scannen:

Als er bedreigingen zijn gevonden:

  • Klik op "Verwijder geselecteerde" en daarna op "Voltooien".
  • Er kan gevraagd worden om de computer opnieuw op te starten. Doe dat dan en start daarna opnieuw MBAM.
Klik in Malwarebytes op "Historie > Programmalogboeken".

Klik op het recenste "Scanlogboek".

Klik op Exporteer en kies Tekstbestand (*.txt).

5557b93ba94ab-Malwarebytes_Exporteer_Sca

Vul een bestandsnaam in en bewaar het op je bureaublad zodat je het makkelijk terugvindt.

Post het logbestand als bijlage in je volgend bericht.

Vertel erbij hoe het hierna gaat?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo, het lijkt erop dat het gedeeltelijk is gelukt. In firefox en internet explorer kan ik geen vervelende sites meer ontdekken. Alleen op Chrome vertoond het zich wel.

Bedankt Ton

Dan gaan we de goede kant op, voer MalwareBytes maar uit.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

Voer stap 2 ook uit als je Chrome Synchronisatie aan heb staan/gebruikt;

1. Google Chrome Browserinstellingen terugzetten:

  • Open Google Chrome en klik rechtsboven op het icoon met de drie streepjes.
  • Selecteer Instellingen.
  • Klik onderaan op Geavanceerde instellingen weergeven.
  • Klik onder het gedeelte 'Instellingen opnieuw instellen' op Instellingen opnieuw instellen.

    chromereset.png

  • Klik op Terugzetten in het dialoogvenster dat wordt weergegeven.
  • Sluit Google Chrome af om de wijzigingen door te voeren.
2. Google Chrome Synchronisatie resetten:
  • Open Google Chrome, log in het met het Google account en klik rechtsboven op het icoon met de drie streepjes.
  • Klik op Instellingen
  • Klik nu op de optie Google dashbord.
  • Klik vervolgens in het nieuwe tabblad op de knop Stopzetten en wissen.
  • Klik in het scherm wat nu verschijnt op OK

    5309c5cd05853-chrome.png

  • Het kan enkele uren duren voordat de wijzigingen zijn doorgevoerd.
  • Log vervolgens uit op Google Chrome.
  • Log na enkele uren even opnieuw in en kijk of de wijzigingen inmiddels zijn doorgevoerd en de problemen daarmee zijn verholpen.
Hoe staat het hierna met je probleem?
Link naar reactie
Delen op andere sites

Het was te vroeg gejuigd door mij, ook andere browsers hebben weer last.  wel geeft Malwarebytes Anti-Malware nu steeds aan dat ie een kwaadaardige website heeft geblokkeerd maar toch laat de website zich zien,

Misschien een raar idee, zou het helpen om systeemherstel  in te schakelen van vóór de bewuste datum?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

Ik durf niet 100% te zegen of systeemherstel zou werken dus doe het volgende;

Download ZHPDiag via onderstaande link:

- ZHPDiag (klik op de blauwe knop 'TÉLÉCHARGER !')

Bewaar het op je bureaublad.

Antivirussoftware uitschakelen

Schakel je antivirus- en antispywareprogramma's tijdelijk uit, deze kunnen namelijk conflicteren met ZHPDiag.

5592e56be2b01-ZHPDiag3.PNGZHPDiag uitvoeren
  • Rechtsklik op ZHPDiag3.exe en klik op Als Administrator uitvoeren.
  • Klik op "I agree" in het openingsscherm "TERMS OF USE".
  • Klik op "Scanner" en wacht geduldig tot dit klaar is.
  • Na afloop staat er een tekstbestand met de naam ZHPDiag.txt op je bureaublad, post deze als bijlage in je volgende bericht.

    (Het logbestand kan je ook terugvinden in de map %AppData%\ZHP.)

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.