Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Beste forumleden

als ik iets via internet wil versturen krijg ik dit probleem wie kan mij helpen .

( You have an error in your SQL syntax; check the manual that corresponds to your MySQL server version for the right syntax to use near 's en heel het team van radio hit fm en iedereen op de luistertoer aangeboden doo' at line 2 ) .

Geplaatst:

Als het uw website niet is kan je best contact nemen met de beheerder van de website want dat is een programma fout.

Ik heb contact met de beheerder van de website gehad en het probleem zit hem bij mijn website ik hoop dat jij of iemand anders mij verder kan helpen .

Mvgr Johnnyboy

Geplaatst:

IS het probleem nu opgelost?

Alvast bedankt!

mvg

Geplaatst:

Dus als ik het goed begrijp, is het jouw website en zegt er iemand dat het probleem bij jou ligt?

Als dit juist is, dan zou ik eens kijken of je niets fout geprogrammeerd hebt

Mvg

Jonasthegamer

Geplaatst:

Ik luister graag naar nederlandstalige muziek en als ik via deze website een verzoekje wil aanvragen www.radiohitfm.nl dan krijg ik die bovenstaande melding ik gebruik windows 7 . De beheerder van die website zegt dat het probleem bij mij ligt .

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.