Ga naar inhoud

probeem met opnameapparaat - skype


wenneke

Aanbevolen berichten

17 uren geleden, wenneke zei:

OOk heb ik freefixer geïnstalleerd na wat zoeken op het web maar ik kan niets vinden dat verdacht lijkt tussen die bestanden....

 

What to do?

Die freefixer mag je alvast weer verwijderen want die gaat toch niets bijdragen aan de oplossing van je probleem.

 

 

9 uren geleden, wenneke zei:

Klopt het dat dit dezelfde werkwijze is als bij het vorige probleem?

Je hebt toch het berichtje van 24analis gelezen en niet het probleem met het opname apparaat?

 

Misschien is het dezelfde manier van werken :) ben ook maar een leek...

 

Het bericht over die 24analis is goed begrepen en daarom vragen wij om een logje te maken met RSIT

Het is inderdaad dezelfde werkwijze als de vorige keer.

We zullen nadien ook zoek.exe weer gebruiken om een en ander op te ruimen maar daarvoor moeten we eerst het RSIT logje hebben.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 49
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Heb je Freeefixer al verwijderd?

 

Schakel je antivirus- en antispywareprogramma's uit, mogelijk kunnen ze conflicteren met zoek.exe (hier en hier) kan je lezen hoe je dat doet.

 

  • Dubbelklik op Zoek.exe om de tool te starten.
  • Gebruikers van Windows Vista en later dienen de tool als "administrator" uit te voeren door middel van de rechtermuisknop en kiezen voor Als Administrator uitvoeren.
  • Kopieer nu onderstaande code en plak die in het grote invulvenster:
  • Note: Dit script is speciaal bedoeld voor deze PC, gebruik dit dan ook niet op andere PC's met een gelijkaardig probleem.
chromelook;
firefoxlook;
emptyfolderscheck;delete
emptyclsid;
C:\Program Files (x86)\AVG;fs
C:\WINDOWS\tasks\FreeFixer background scan.job;f
C:\$AVG;fs
avgsvc;s
avg;z
[HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\wow6432node\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Run];r64
"AvgUi"=-;r64
installedprogs;
standardsearch;
autoclean;
  • De optie "Scan All Users" staat standaard aangevinkt.
  • Klik nu op de knop "Run script".
  • Wacht nu geduldig af tot er een logje opent (dit kan na een herstart zijn als deze benodigd is).
  • Mocht er geen logje verschijnen, start zoek.exe dan opnieuw en klik op de knop zoek-results.log, de log verschijnt dan alsnog.
  • Post het geopende logje in het volgende bericht als bijlage.

 

Zoek.exe logbestand plaatsen

  • Voeg het logbestand met de naam "Zoek-results.log" als bijlage toe aan het volgende bericht. (Dit logbestand kunt u tevens terug vinden op de systeemschijf als C:\Zoek-results.log.)
  • Hoe u een bijlage kunt toevoegen aan het bericht leest u hier.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Schakel je antivirus- en antispywareprogramma's uit, mogelijk kunnen ze conflicteren met zoek.exe (hier en hier) kan je lezen hoe je dat doet.

 

  • Dubbelklik op Zoek.exe om de tool te starten.
  • Gebruikers van Windows Vista en later dienen de tool als "administrator" uit te voeren door middel van de rechtermuisknop en kiezen voor Als Administrator uitvoeren.
  • Kopieer nu onderstaande code en plak die in het grote invulvenster:
  • Note: Dit script is speciaal bedoeld voor deze PC, gebruik dit dan ook niet op andere PC's met een gelijkaardig probleem.
C:\Program Files (x86)\AVG;fs
C:\ProgramData\Avg;fs
C:\ProgramData\AVG2015;fs
C:\ProgramData\Avg\AV\$AVG;fs
C:\ProgramData\AVG2015\$AVG;fs
C:\ProgramData\Microsoft\Windows\Start Menu\Programs\AVG Zen;fs
C:\ProgramData\Microsoft\Windows\WER\ReportArchive\AppCrash_avgsvca.exe_81d410e5b0b6aa24580ae8ae9c17fd77228369_6e0b5e8a_104b73e9;fs
C:\Users\All Users\Avg;fs
C:\Users\All Users\AVG2015;fs
C:\Users\All Users\Avg\AV\$AVG;fs
C:\Users\All Users\AVG2015\$AVG;fs
C:\Users\All Users\Microsoft\Windows\Start Menu\Programs\AVG Zen;fs
C:\Users\All Users\Microsoft\Windows\WER\ReportArchive\AppCrash_avgsvca.exe_81d410e5b0b6aa24580ae8ae9c17fd77228369_6e0b5e8a_104b73e9;fs
C:\Users\wendy_000\AppData\Local\Avg;fs
C:\Users\wendy_000\AppData\Local\Avg2015;fs
C:\Users\wendy_000\AppData\Local\AvgSetupLog;fs
C:\Users\wendy_000\AppData\Roaming\AVG;fs
C:\Windows\System32\DriverStore\FileRepository\avgfwfd6.inf_amd64_5a3602f029ed748e;fs
C:\Windows\System32\config\systemprofile\AppData\Local\Avg;fs
C:\Windows\SysWOW64\config\systemprofile\AppData\Local\Avg;fs
C:\Windows\SysWOW64\config\systemprofile\AppData\Local\AvgSetupLog;fs
C:\Windows\SysWOW64\config\systemprofile\AppData\Roaming\AVG;fs
C:\Users\wendy_000\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Local Storage\http_www.avg.com_0.localstorage;f
C:\Users\wendy_000\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Local Storage\http_www.avg.com_0.localstorage-journal;f
C:\Users\wendy_000\AppData\Local\MFAData\logs\avguiru.log;f
C:\Users\wendy_000\AppData\Local\Microsoft\Windows\INetCache\IE\N2GPY7X6\logo-avg[1].png;f
C:\Users\wendy_000\AppData\LocalLow\Microsoft\Internet Explorer\DOMStore\1Y63UJEM\mysearch.avg[1].xml;f
C:\Windows\Prefetch\AVG-SECURE-SEARCH-UPDATE_0116-81A77DC6.pf;f
C:\Windows\Prefetch\AVGUIRNA.EXE-398FB3DD.pf;f
C:\Users\wendy_000\AppData\Local\FreeFixer;fs
eofcbnmajmjmplflapaojjnihcjkigck;chr
freefixer;z
autoclean;
  • De optie "Scan All Users" staat standaard aangevinkt.
  • Klik nu op de knop "Run script".
  • Wacht nu geduldig af tot er een logje opent (dit kan na een herstart zijn als deze benodigd is).
  • Mocht er geen logje verschijnen, start zoek.exe dan opnieuw en klik op de knop zoek-results.log, de log verschijnt dan alsnog.
  • Post het geopende logje in het volgende bericht als bijlage.

 

Zoek.exe logbestand plaatsen

  • Voeg het logbestand met de naam "Zoek-results.log" als bijlage toe aan het volgende bericht. (Dit logbestand kunt u tevens terug vinden op de systeemschijf als C:\Zoek-results.log.)
  • Hoe u een bijlage kunt toevoegen aan het bericht leest u hier.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Schakel je antivirus- en antispywareprogramma's uit, mogelijk kunnen ze conflicteren met zoek.exe (hier en hier) kan je lezen hoe je dat doet.

 

  • Dubbelklik op Zoek.exe om de tool te starten.
  • Gebruikers van Windows Vista en later dienen de tool als "administrator" uit te voeren door middel van de rechtermuisknop en kiezen voor Als Administrator uitvoeren.
  • Kopieer nu onderstaande code en plak die in het grote invulvenster:
  • Note: Dit script is speciaal bedoeld voor deze PC, gebruik dit dan ook niet op andere PC's met een gelijkaardig probleem.
C:\Program Files\FreeFixer;fs
C:\Users\wendy_000\AppData\Roaming\FreeFixer;fs
C:\Users\wendy_000\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Local Storage\http_www.freefixer.com_0.localstorage;f
C:\Users\wendy_000\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Local Storage\http_www.freefixer.com_0.localstorage-journal;f
C:\Users\wendy_000\Downloads\freefixersetup.exe;f
C:\Windows\Prefetch\FREEFIXER.EXE-9310FCB0.pf;f
C:\Windows\Prefetch\FREEFIXERSETUP.EXE-C6EE06F9.pf;f
gomekmidlodglbbmalcneegieacbdmki;chr
autoclean;
  • De optie "Scan All Users" staat standaard aangevinkt.
  • Klik nu op de knop "Run script".
  • Wacht nu geduldig af tot er een logje opent (dit kan na een herstart zijn als deze benodigd is).
  • Mocht er geen logje verschijnen, start zoek.exe dan opnieuw en klik op de knop zoek-results.log, de log verschijnt dan alsnog.
  • Post het geopende logje in het volgende bericht als bijlage.

 

Zoek.exe logbestand plaatsen

  • Voeg het logbestand met de naam "Zoek-results.log" als bijlage toe aan het volgende bericht. (Dit logbestand kunt u tevens terug vinden op de systeemschijf als C:\Zoek-results.log.)
  • Hoe u een bijlage kunt toevoegen aan het bericht leest u hier.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Schakel je antivirus- en antispywareprogramma's uit, mogelijk kunnen ze conflicteren met zoek.exe (hier en hier) kan je lezen hoe je dat doet.

 

  • Dubbelklik op Zoek.exe om de tool te starten.
  • Gebruikers van Windows Vista en later dienen de tool als "administrator" uit te voeren door middel van de rechtermuisknop en kiezen voor Als Administrator uitvoeren.
  • Kopieer nu onderstaande code en plak die in het grote invulvenster:
  • Note: Dit script is speciaal bedoeld voor deze PC, gebruik dit dan ook niet op andere PC's met een gelijkaardig probleem.
FreeFixer;z
FreeFixer;a
avg;z
avg;a
autoclean;
  • De optie "Scan All Users" staat standaard aangevinkt.
  • Klik nu op de knop "Run script".
  • Wacht nu geduldig af tot er een logje opent (dit kan na een herstart zijn als deze benodigd is).
  • Mocht er geen logje verschijnen, start zoek.exe dan opnieuw en klik op de knop zoek-results.log, de log verschijnt dan alsnog.
  • Post het geopende logje in het volgende bericht als bijlage.

 

Zoek.exe logbestand plaatsen

  • Voeg het logbestand met de naam "Zoek-results.log" als bijlage toe aan het volgende bericht. (Dit logbestand kunt u tevens terug vinden op de systeemschijf als C:\Zoek-results.log.)
  • Hoe u een bijlage kunt toevoegen aan het bericht leest u hier.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

 

Ik had trouwens ondertussen mijn Superantispyware geupdate (want was 2 maanden geleden) die had precies wel vanalles gevonden dus had beetje hoop gekregen.

Ik ben toen terug wat gaan surfen in chrome en eerst leek alles ok maar na een tijdje kwamen de vervelende pop up vensters gewoon allemaal terug.

 

Heb je een voorkeur voor bepaalde free antivirus & malware programma's?

Ik heb nl gezien AVG maar had dit nu vervangen door Avast maar lijkt me niet echt beter.

Voor malware heb ik superantispyware.

 

Is het beter om niet chrome als je browser te gebruiken? Is chrome extra gevoelig aan dit soort zaken?

 

Ik voeg het logje toe.

 

Groet,

Wendy

zoek-results.log

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.