Ga naar inhoud

Veilig verwijderen van Search. SafeFinder.com


Aanbevolen berichten

Beste Abbs,

 

Ik heb AdwCleaner gestart via de snelkoppeling op het bureaublad. Krijg volgende resultaten:

 

Services: niets

 

Mappen: C:\Users\Gebruiker\APPData\Roaming\Open Candy. Zal ik dit verwijderen?

 

Is dit het verwachte resultaat?

 

Mvg,

 

lorre X

post-23150-0-69459700-1465205646_thumb.p

post-23150-0-29264500-1465205673_thumb.p

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 21
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Beste Abbs,

 

Hierbij  het logbestand van AdwCleaner. Van SafeFinder ben ik nu verlost, maar er moet nog iets anders fout gaan. Het probleem op de Site van de bank blijft zich voordoen.

De informaticadienst van de bank zegt dat het probleem aan mijn browser ligt. Ik werk met Windows 10 en de bureau app Microsoft Edge. Maar zoals je al gemerkt hebt staat IE 11 ook op de PC.

Ik raak er niet wijs uit. Of moet de fout gezocht worden bij de instellingen van Kaspersky Veilig Bankieren?

 

Alvast veel dank voor de geboden hulp.

 

Mvg,

 

Lorre X

post-23150-0-79202300-1465224339_thumb.p

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste Abbs,

 

Hierbij  het logbestand van AdwCleaner. Van SafeFinder ben ik nu verlost, maar er moet nog iets anders fout gaan. Het probleem op de Site van de bank blijft zich voordoen.

De informaticadienst van de bank zegt dat het probleem aan mijn browser ligt. Ik werk met Windows 10 en de bureau app Microsoft Edge. Maar zoals je al gemerkt hebt staat IE 11 ook op de PC.

Ik raak er niet wijs uit. Of moet de fout gezocht worden bij de instellingen van Kaspersky Veilig Bankieren?

 

Alvast veel dank voor de geboden hulp.

 

Mvg,

 

Lorre X

Maar wat is het probleem met de site van de bank?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste Abbs,

Het gaat over een programma van de bank waar persoonlijke gegeven in worden beheerd, en o.a. worden verwerkt en getoond in grafieken.

De grafieken als ze worden weergegeven,verschijnen buiten het daarvoor bestemde vak, over andere gegevens. Andere inhoud wordt geladen, maar het laden blijft

maar doorgaan zonder resultaat.

Mvg,

Lorre X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste Abbs,

 

Ik heb de test gedaan: Veilig Bankieren uitgeschakeld, en de applicatie werkt.

 

Probleem zit dus bij Kaspersky.

Ik zal de oplossing daar moeten zoeken.

 

Maar jij hebt me weer op het goede pad gebracht.

Nogmaals dankt.

 

Met vriendelijke groet,

 

Lorre X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

 

 

Met het onderstaande tooltje ruim je o.a. alle gebruikte tools op:

 

Download 51a5ce45263de-delfix.pngDelfix - Alternatieve downloadlink by Xplode naar het bureaublad.

 

Dubbelklik op Delfix.exe om de tool te starten.

Zet nu vinkjes voor de volgende items:

  • Remove disinfection tools
  • Create registry backup
  • Purge System Restore

Klik nu op "Run" en wacht geduldig tot de tool gereed is.

Wanneer de tool gereed is wordt er een logbestand aangemaakt. Dit hoeft je echter niet te plaatsen.

Start je pc hierna opnieuw op, mochten er nog programma's of log bestanden aanwezig zijn mag je die handmatig verwijderen.

 

 

Stel hier je vraag/probleem eens: http://www.kaspersky.com/nl/homeuser-support

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.