Ga naar inhoud

Vraag voor mijn pc

Aanbevolen berichten

Hallo iedereen,

Ik had een vraagje ivm mijn pc, deze is al een 5 jaar oud maar draait nog tamelijk goed vind ik. Nu mijn probleem zit namelijk zo. Ik zou graag de nieuwe gta V draaien op de pc maar als ik naar de recommended kijk kan mijn pc dit niet draaien zelf het minimum is te laag. 

Mijn vraag is nu kan ik mijn pc nog aanpassen zodat hij terug mee kan met de wat nieuwere pc's? Zo ja wat zou ik moeten veranderen en wat raad je me aan aub? Zou ik er ook een ssd schijf inzetten of maakt dit niet zoveel uit? 

deze zijn mijn pc configuraties:

HP Pavillion elite HPE

Windows 7 maar ik heb nog steeds de update klaarstaan naar 10

CPU:  Intel® Core i5 CPU 750 @ 2.67GHz

graphics: NVIDIA GeForce GT 220 1GB

Ram 4 GB

Ik denk dat het dat zowat is, alvast bedankt voor de tips. 

mvg

Christophe

Link naar reactie
Delen op andere sites

alvast bedankt stegisoft.

Dus als ik het goed begrijp moet ik juist die videokaart kopen en ik zou het moeten kunnen draaien dan? Of kan u mij mss een niet te dure goede game computer aanraden? Ik heb al wat op het internet afgezocht maar ik kom pc's tegen van 1200 euro en dat vind ik nu wel iets te veel.

Ik had gedacht aan een 600 euro ofzo natuurlijk als het minder kan is dat nog beter :)..

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.