Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Heb net mijn laptop terug, maar er zijn problemen. Als ik in een pagina naar beneden wil schuiven met de pijltjes of met de muis, dan is het in plaats van verschuiven, glijden. Gaat zeer traag en is erg vervelend.

Ook gekeken bij apparaatbeheer, en daar staat een geel uitroepteken bij mijn Nvidia Geforce Go 7800 GTX, PCI-sleuf 1 (PCI-bus 1, apparaat 0, functie 0, en er staat: dit apparaat start niet (code 10).

Het gaat om een pointers D900T,

Microsoft Windows XP Media Center Edition 5.1.2600 (WinXP Retail)

Computer:

Besturingssysteem Microsoft Windows XP Media Center Edition

OS Service Pack Service Pack 3

DirectX 4.09.00.0904 (DirectX 9.0c)

Moederbord:

CPU Type Intel Pentium 4 560J, 3600 MHz (18 x 200)

Moederbordnaam Clevo D900T

Moederbord Chipset Intel Grantsdale i915P

Systeemgeheugen 2048 MB (DDR2-533 DDR2 SDRAM)

BIOS Type Phoenix (04/06/06)

Communicatiepoort Communicatiepoort (COM1)

Communicatiepoort ECP-printerpoort (LPT1)

Multimedia:

Geluidskaart Intel 82801FB ICH6 - High Definition Audio Controller [b-1]

Hopend op een oplossing, dank ik jullie voor jullie aandacht.

Ook is volgens de fabrikant het moederbord al lang kapot, zou voor vervanging meer dan 600€ kosten?, werk reeds een half jaar enkel op electriciteit. Heb deze laptop nieuw aangekocht voor meer dan 3000€, heb hem nu juist 3 jaar en al die jaren problemen gehad, en daarom wil ik hem nu ook niet zonder slag of stoot opgeven, want financieel zou dit echt een aderlating zijn...

Geplaatst:

Heb je de drivers al goed geinstalleerd etc?

Moet je naar de site van de fabrikant en de drivers downloaden.

Dat gaat al veel doen, werken 3D games enzo ook goed?

En welk type + merk is de laptop?

Geplaatst:

hey

als er een geel uitroep teken bijstaat in apparaatbeheer dat betekend toch dat de drivers niet goed werken maar meestal niet geinstaleerd zijn.

probeer anders hier de drivers opnieuw te douwnloaden en te instaleren

Drivers - Download NVIDIA Drivers

alle gegevens van de laptop staan er idd maar het type en merk van de laptop niet

bv ASUS 6000i of HP compaq 4500bc

dit is meestal te vinden op de sticker aan de onderkant van de laptop

pointers D900T..zie het net staan!

mvg carp

Geplaatst:

Had de drivers geïnstalleerd, maar probleem hetzelfde. Heb dan een systeemherstel uitgevoerd, en dit heeft wel geholpen. Wat betreft de pagina's laden, dat blijft erg traag. Heb de laptop ook met internet via de kabel verbonden, maar probleem blijft bestaan. Zal de laptop nog eens binnen brengen voor nazicht. Groetjes en bedankt voor de tips

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.