Ga naar inhoud

probleem met externe harde schijven

Aanbevolen berichten

• Reacties 25
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

western digital dus terug aan de praat en beschikbaar volume klopt terug

de memorex schijf wordt blijkbaar nog altijd niet herkend , ook niet op een andere pc .

wanneer ik klik op "hardware veilig verwijderen en media uitwerpen " vind ik hem daar wel terug , ook bij apparaten en printers, maar niet in de verkenner ???

Link naar reactie
Delen op andere sites

post-8881-0-13232400-1466013346_thumb.jp

memorex terug aangesloten thuis op pc en vond hem nu wel terug bij schijfbeheer

terug toegewezen en volume hersteld , alle twee de schijven werken terug en geven volledig volume terug weer !

D die wordt vermeld, is dit de dvd-writer ?

dus in de toekomst als ik nog zou moeten formatteren steeds NTFS gebruiken ?

aangepast door wolfrider
Link naar reactie
Delen op andere sites

D staat in het vorig Speccy logje vermeld als Toshiba schijf.

Maak even een nieuw Speccy logje en zet de link in je volgende bericht dan kijk ik even met je mee.

Als je hoofdzakelijk met Windows werkt zou ik met NTFS werken maar soms is men genoodzaakt om voor FAT32 te kiezen, b.v sommige oudere apparaten kunnen het NTFS bestandsindeling niet lezen of herkennen.

Dat kan b.v gebeuren als men met een ouder type mediaspeler werkt of andere apparaten die een FAT32 bestandsindeling vereisen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit Speccy logje is zonder de Memorex aangesloten, klopt dat?

TOSHIBA MQ01ABD050 Is je HD in je computer waar Windows op staat geïnstalleerd.

TSSTcorp CDDVDW SN-208AB is je DVD station.

Ik vermoed dat je Memorex externe HD voorzien is van een Toshiba MK2552GSX HD die in het bovenstaande logje niet meer is aangesloten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.