Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Op 30 mei had ik hier een vraag gesteld  over mijn pc.

Dat leek vanzelf opgelost, maar sinds een paar dagen sluit mijn pc af en start dan na een paar seconden weer op.

Soms blijft hij een paar minuten of iets langer aan en soms stopt hij al na enkele seconden weer.

ik heb alle stekkers aan ded achterkant goed aangedrukt.

Ik heb hem geopend en voorzichtig stofvrij gemaakt en ook vanbinnen heel voorzichtig de stekkers die ik zag aangedrukt.

De ventilators zijn volgens mij niet vastgelopen, die draaien als hij opstart.

Ik ben nogal een leek, is dit een probleem dat ik met hulp van jullie kan oplossen? 

Het lijkt me niet makkelijk op te lossen.....

• Reacties 49
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Geplaatst:

Download HD Tune en sla het bestand op.Installeer HD Tune en start deze na de installatie op.HDTune-error-scan.pngVervolgens ga je naar het tabblad Error Scan, selecteer de harde schijf die je wil controleren en druk op Start.De controle kan een hele tijd in beslag nemen afhankelijk van de grootte van de te controleren harde schijf.Wat is het resultaat van deze test?

Geplaatst:

Stegisoft, dank voor je snelle reactie.

Ik heb het geprobeerd, maar helaas schakelt de pc te snel uit, meestal al na een paar seconden tot een paar minuten. Te kort om iets te downloaden en helemaal te kort om de harde schijf te controleren.

Geplaatst:

Een kenner ben ik zeker niet.

Ik heb het nagekeken en de pc is 6 jaar oud.

Is het dan nog de moeite waard om hem te laten nakijken of kan ik dan beter een nieuwe kopen?

graag je advies.

Geplaatst: