Ga naar inhoud

Wifi Versterker

Kimmyy

Aanbevolen berichten

Heeft die persoon die met de kabel verbonden is ook problemen, of is het enkel wifi dat wegvalt?

In het laatste geval zou ik zou hier opteren voor kanaal 5 of 7 omdat die het minst gestoord worden door nabuurkanalen. De andere instellingen zou  ik zo laten staan. Mocht het probleem nog niet opgelost zijn, dan kan je proberen met kanaalbreedte op auto.

(En inderdaad power-lines werken niet goed in een stekkerdoos)

aangepast door nokiaprox
Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je van kanaal verandert kan het zijn dat je even de computer moet herstarten want Windows ziet niet altijd dat de kanaal is gewijzigd.

Het is dus niet dat je kanaal 3 hebt dat je geen internet hebt.

Was dat met Belkin dat je verbinding deed?

Zo ja, dat zal je belkin ook moeten herstarten.

Kan je Instelling uitgebreid netwerk pagina laten zien?

Link naar reactie
Delen op andere sites

nu gaat het nog  goed 

maar het is regelmatig dat hij uitvalt en vooral tijdens het gamen 

de ene moment werkt het perefect dan weer niet

zou het helpen om soms van kanaal te veranderen ? 

zo ja goe kan ik dan zien welk kanaal het beste is.. 

nu ik terug op de belkin pagina wil gaan komt er dat er geen verbinding beschikbaar is :/ 

aangepast door Kimmyy
Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is moeilijk het beste kanaal te vinden voor elk moment van de dag. Het is mogelijk dat je denkt een kanaal gevonden te hebben dat goed werkt, maar als er in de buurt een ander netwerk bijkomt kan dat kanaal dan weer gestoord worden. Zoals de toestand nu was met inSSIDer lijken de kanalen 5 en 7 het minst gestoord, maar het kan best zijn dat dit 's avonds bvb. anders is.

Ik vrees dat je ook met een andere extender dezelfde problemen zal hebben, met zoveel netwerken in de buurt.

Ik zou, zoals stegisoft zegt, eerst eens alle kanalen uitproberen, evt. op verschillende momenten van een dag.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.