Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

laatste tijd hele tijd last als ik tijdens browsen op internet een link aanklik willekeurig welke dan ook

krijg een melding zie foto

wat zou dit zijn? is erg lastig

kunnen jullie mij helpen?

vr.gr. Romijo

Knipsel.JPG

Geplaatst:

Graag gedaan, Romijo - en ja: sluiten kunnen jullie in deze nieuwe forumversie niet meer, maar 'k laat het nog even open voor het geval iemand rond dit onderwerp nog iets zou willen zeggen/vragen.

Geplaatst:

Maar goed dat je hem open liet staan, hetzelfde probleem wederom, zelfde handelingen gedaan maar gisteren was daarmee 't probleem opgelost vandaag niet.

wat nu?

Geplaatst:

Zit je safe op gebied van malware en virussen? Want het terug verschijnen van het probleem doet me daaraan denken... ?

Een controle zou misschien niet slecht zijn zodat we dàt kunnen uitsluiten - wat denk je?

Geplaatst:

'k zou in jouw geval verder gaan dan alleen maar virussen scannen - maar 'k wacht even af naar je resultaat.

Komt er niets bijzonders uit de bus, dan stel ik je wel eens voor van eens extra op malware te scannen - 'k geef je dan wel een wegwijzertje

Geplaatst:

Fijn als je me wilt helpen Staff, heb de virusscanner gedaan er kwamen 4  weet al niet meer hoe 't heet geen trojan maar win32 iets

heb ik verwijderd .

maar is goed als je me wilt helpen

gr. Romijo

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.