Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hey,

wat is de beste downloadmanager volgens jullie? (freeware)

Ik ben van plan wat meer 's nachts te downloaden, aan 50% van de datalimiet.(schandalig, die limiet. In NL is dit veel beter.)

Geplaatst:

wel er zijn natuurlijk verschillende programma's voor maar flashget vind ik persoonlijk 1 van de betere het is ook niet zo moelijk ik raad je dit dan ook aan groetjes

Geplaatst:
ik denk dat het bij downloadmanagers eerder gaat om de snelheid van de download, ipv de gebruikersvriendelijkheid...?

Je hebt ook van die irritante downloadmanagers die zich echt altijd moeten laten zien als je iets wilt downloaden zelfs als is het maar een pdf'je openen.

Geplaatst:
Je hebt ook van die irritante downloadmanagers die zich echt altijd moeten laten zien als je iets wilt downloaden zelfs als is het maar een pdf'je openen.

Is bij mij het geval bij Firefox, zelf al download ik een afbeelding, toch start automatisch die downloadmanager op.

• 5 maanden later...
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.