Ga naar inhoud

Rare dingen aan de hand...


Aanbevolen berichten

Hallo,

 

Voer het volgende uit (als je Google Chrome Synchronisatie gebruikt voer dan stap 2 meteen na stap 1 uit)

 

1. Google Chrome Browserinstellingen terugzetten:

  • Open Google Chrome en klik rechtsboven op het icoon met de drie streepjes.
  • Selecteer Instellingen.
  • Klik onderaan op Geavanceerde instellingen weergeven.
  • Klik onder het gedeelte 'Instellingen opnieuw instellen' op Instellingen opnieuw instellen.
    chromereset.png
  • Klik op Terugzetten in het dialoogvenster dat wordt weergegeven.
  • Sluit Google Chrome af om de wijzigingen door te voeren.

 

2. Google Chrome Synchronisatie resetten:

  • Open Google Chrome, log in het met het Google account en klik rechtsboven op het icoon met de drie streepjes.
  • Klik op Instellingen
  • Klik nu op de optie Google dashbord.
  • Klik vervolgens in het nieuwe tabblad op de knop Stopzetten en wissen.
  • Klik in het scherm wat nu verschijnt op OK
    5309c5cd05853-chrome.png
  • Het kan enkele uren duren voordat de wijzigingen zijn doorgevoerd.
  • Log vervolgens uit op Google Chrome.
  • Log na enkele uren even opnieuw in en kijk of de wijzigingen inmiddels zijn doorgevoerd en de problemen daarmee zijn verholpen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey,

Stap één gedaan (en had ik zelf ook al eens geprobeerd), maar bij stap 2 loopt het fout.  Ik vind nergens 'google dashboard' terug?

Ik vroeg me ook af of dat het synchroniseren stopzetten en dat wissen van die gegevens geen effect zal hebben op mijn account en gegevens in mijn agenda en op mijn smartphone?

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uren geleden, Charlotte Deruyck zei:

Ik vroeg me ook af of dat het synchroniseren stopzetten en dat wissen van die gegevens geen effect zal hebben op mijn account en gegevens in mijn agenda en op mijn smartphone?

Maak voor de zekerheid daar een update van.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

 

Download 577551e39aea7-ResetBrowser_99.ico_16x16.ResetBrowser naar het bureaublad.

  • Sluit eerst alle openstaande programma's en browsers.
  • Dubbelklik vervolgens op ResetBrowser om de tool te starten.
  • Windows Vista, 7, 8 en 10 gebruikers dienen de tool als "administrator" uit te voeren door middel van de rechtermuisknop en kiezen voor Als Administrator uitvoeren.
  • Als het scherm "About ResetBrowser" opent klik daar dan "OK".
  • Het scherm  van "ResetBrowser" opent.

57754d8a60c5d-ResetBrowser.png

  • Klik Reset Chrome.

 

Hoe gaat het hierna?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Abbs is met verlof en daarom neem ik het even over.

Download MVPS Hosts.
Unzip het programma naar een door u bepaalde locatie.

Gebruikers van Windows Vista en later moeten rechtsklikken op mvps.bat en kiezen voor ”uitvoeren als administrator” om op te starten.
Druk op een toets om door te gaan.
Van het bestaande bestand HOSTS op de standaardlocatie C:\windows\system32\drivers\etc wordt een backup gemaakt met de naam HOSTS.MVP
Dan wordt het bestand vervangen door de actuele MVPS Hosts-versie.

 

Is de licentie voor McAfee misschien verlopen?

Je kan proberen om McAfee te verwijderen en opnieuw te installeren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.