Ga naar inhoud

conversie naar ultimate versie lukt niet

sardonyx

Aanbevolen berichten

Hallo, Ik woon in Spanje en heb een acer PC met een voorgeinstalleerde Windows Vista Home Premium Service Pack 1 aangeschaft. Nu is alles op deze PC in het spaans en ik wil deze graag omzetten naar een engelse versie. Na veel gezoek heb ik op amazone.com een Windows Vista Ultimate with SP1 aangeschaft. Helaas gaat de installatie fout, want een spaanse versie matched niet met de engelse versie. Ondersteuning gevraagd bij Microsoft en deze adviseerde mij om een LIP te downloaden, helaas is dit advies niet goed want er bestaat geen conversie van spaans naar engels.

Nu is mijn vraag weten jullie hier een oplossing voor indien dit niet mogelijk is welke VISTA versie moet ik dan aanschaffen zodat ik de VISTA Ultimate daarna kan upgraden.

Begrijp dat dit geen alledaagse vraag is.

Hartelijk dank voor een eventueel antwoord.

Rob

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Robke,

dank voor je antwoord, maar als ik de schijf zou formatteren dan heb je een install versie nodig van de ultimate versie en ik dacht dan ook dat ik een volledige versie had aangeschaft maar bij het openen van de cd zag ik pas dat het een upgrade versie was. Ga je op de Microsoft site kijken dan zie je zoveel verschillende versie dat je totaal niet meer weet wat je moet aanschaffen.

Alvast dank voor je antwoord.

Rob

Hey,

Ik vrees eigenlijk dat je zal mogen formatteren en dan pas ultimate kan installeren.

Zoals je reeds zei bestaan er nog niet zoveel LIP's. Nu dacht ik wel dat Vista er wel meer had maar blijkbaar niet dus.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Robke,

dank voor je antwoord, maar als ik de schijf zou formatteren dan heb je een install versie nodig van de ultimate versie en ik dacht dan ook dat ik een volledige versie had aangeschaft maar bij het openen van de cd zag ik pas dat het een upgrade versie was. Ga je op de Microsoft site kijken dan zie je zoveel verschillende versie dat je totaal niet meer weet wat je moet aanschaffen.

Alvast dank voor je antwoord.

Rob

Hey,

Ik vrees eigenlijk dat je zal mogen formatteren en dan pas ultimate kan installeren.

Zoals je reeds zei bestaan er nog niet zoveel LIP's. Nu dacht ik wel dat Vista er wel meer had maar blijkbaar niet dus.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.