Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

sorry bedoelde het progje van esset ik ga 't morgen wederom proberen ik kan gewoon opstarten maar 't progje hield er mee op

en duurt zo lang wel 2 en half uur gedraaid dus nu te laat om nog te doen

dank je wel voor je hulp

Geplaatst:

Het startscherm lijkt een beetje gewijzigd te zijn (de handleiding moet dus alweer aangepast worden). Vink ook nog "Enable detection of suspicious applications" aan en dan mag je scannen. Deze scan van ESET kan een behoorlijk tijdje duren (afhankelijk van de inhoud van de PC).

Geplaatst:

gedaan deze keer anderhalf uur over gedaan maar goed dat ik screenshot nam want het logje kan ik niet vinden,

mijn antivirus is ook eset en ik heb echt gezocht naar online scanner logje in de map eset  maar hij staat er niet tussen

 

 

 

 

 

eindresultaat.JPG

Geplaatst:

Geen malware ... dat is goed nieuws uiteraard (maar geen oplossing dus). Wil je dan eens opnieuw de Reset Browser uitvoeren (zie bericht Abbs van 29.06.2016).

Geplaatst:

vanavond geen bijzonderheden het lijkt goed te gaan, maar hopelijk na 10 dagen ook nog mag de topic nog even open blijven aub?

ik laat wat weten na anderhalve week oke, is er eerder wat te melden dan doe ik dat.

Alvast hartelijk dank voor de  hulp

vr.gr. Romijo

 

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.