Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Dag,

Gebruik W7

Kan Exell niet openen .

Gisteren lukte het wel en de weergave van de inhoud was met " werkvenster"  , werkgegevens rechts in venster. maar originele opgeslagen bestanden gaven geen beeld maar tekens en lijnen waar alles moest gaan staan.

het is net als het programmeren van een bestand.

Kan Excell in originele stand worden herzet  ?

PS Kan geen herstelpunt aanhalen in Sysyteemherstel. Het laatste is van heden.

????

Hulpje aub.

M.vr.gr.

jean Paul

• Reacties 32
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Geplaatst: (aangepast)

Indien u Excel Starter op uw computer heeft (wordt vaak meegeleverd met Windows 7) zou u een reparatie kunnen doen. (Ga naar lijst Programma's en Onderdelen en kies voor "Wijzigen").

aangepast door Leono
Geplaatst:

Open office verwijderen ?

Waar haal ik het dan om opnieuw te installeren ?

Dit is nog maar onlangs geplaatst bij de hersteldienst  en Excell had ik ook .

Het kan toch zomaar niet verdwenen zijn, het moet toch ergens zitten en  terug kunnen worden geplaatst.

Geplaatst:

Hallo,

Ik heb zopas mijn laptop gesloten en opnieuw opgestart en het resultaat is dat Excell terug open gaat. Dus is het niet verdwenen.

Maar zoals ik beschreef in mijn eerste bericht krijg ik het  WERKBLAD van Excell  om zaken te programmeren.

Daar waar  het bestand een weergave moet zijn van een nieuwsbrief hoe de werken van de nieuwe A11   verlopen. Dit met foto's   maar die zie ik niet.

Zie bijlagen   wat ik op het scherm krijg en dat wil ik recht zetten, begrijpt u .

printscreen files001.bmp

printscreen files002.bmp

Geplaatst: (aangepast)

Het lijkt mij van belang om er zeker van te zijn of u Excel op uw computer heeft of niet, en dan bedoel ik Microsoft Excel (het enige echte Excel). Ik ben er bijna zeker van dat op uw schermafbeelding niet Excel, maar Open Office te zien is.

En: "het werkblad van Excel om zaken te programmeren", dat zegt mij totaal niets. Wat bedoelt u daarmee? Elke keer als je in Excel een lege pagina opent, dan heet dat "een nieuw werkblad". Maar programmeren is weer heel iets anders. Ik dacht dat u gewoon de inhoud van een bestaand document niet goed kon zien.

Open Office verwijderen en opnieuw installeren is erg eenvoudig. Zie hier.

Kunt u niet het bestand uploaden dat u wilt bekijken? Misschien is het bestand zelf niet goed. ("Corrupt").

aangepast door Leono
Geplaatst:

Hallo,

Ik heb zopas mijn laptop gesloten en opnieuw opgestart en het resultaat is dat Excell terug open gaat. Dus is het niet verdwenen.

Maar zoals ik beschreef in mijn eerste bericht krijg ik het  WERKBLAD van Excell  om zaken te programmeren.

Daar waar  het bestand een weergave moet zijn van een nieuwsbrief hoe de werken van de nieuwe A11   verlopen. Dit met foto's   maar die zie ik niet.

Zie bijlagen   wat ik op het scherm krijg en dat wil ik recht zetten, begrijpt u .

Geplaatst:

Met dat werkblad bedoelde ik dat een bestaand, gedownload, document niet wordt weergegeven zoals het is maar onder de vorm die ik bijvoegde.

Als ik op het icoon van excell klik krijg ik inderdaad een venster van Open Office 4  te zien  wat onmiddellijk overslaat naar een werkblad van Excell.

Ik ben  nu niet zo'n crack in het verwijderen en terug zetten van programma's.  Wat schrijk de zaak compleet te doen crashen.

Is het mogelijk  stap voor stap , wat en waar , hoe het te doen aub ?

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.