Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

@porrelaar

Op 3 juli 2016 om 11:10, porrelaar zei:

Dat heeft naast een ander uiterlijk ook wat veranderingen met zich meegebracht. De verschillende posten in een topic hebben nu geen nummer meer (wat ik persoonlijk jammer vind).
Ook is het voor een topic starter niet meer mogelijk om zijn eigen topic af te sluiten. Het afsluiten van topics wordt voortaan door iemand van het PCH team gedaan. De topic starter kan dan aangeven dat zijn probleem is opgelost en dat het topic mag worden afgesloten. Een moderator zal dat dan voor u doen.

Men kunt nog steeds een verwijzing maken naar een bericht, klik bij een bericht op het Deel dit bericht-icoon, Copy de link en Paste.

577d504224e76-Schermafbeelding_2016-07-0

Ga met de muis naar Antwoord op Excel gaat niet open, klik erop dan wordt men naar dat bericht.

577d5174ece58-Schermafbeelding_2016-07-0

577d5114738ea-Schermafbeelding_2016-07-0

Klik men met de rechtermuisknop erop dan kunt men ook voor andere opties kiezen.

577d52153b2fc-Schermafbeelding_2016-07-0

:wavey: :wavey: :wavey:

• Reacties 32
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Geplaatst:

Hallo,

Bedankt voor de uitleg.  Ik houd het in vertoef want de wederhelft (68)  wil niet dat ik wijzig nu ze  ook pas het gebruik begint te kennen zoals het nu is.

Sorry hoor. Ik verwijder het niet want je weet nooit "nooit".

In ieder geval wens ik jullie team te danken voor de inspanningen , tips en hulp welke ik kreeg.

Hartelijke dank en tot wederschrijfs.

beste groeten,

Jean Paul

U mag dit afsluiten.

Geplaatst:

@Jean Paul

24 minuten geleden, Jean Paul zei:

Bedankt voor de uitleg.  Ik houd het in vertoef want de wederhelft (68)  wil niet dat ik wijzig nu ze  ook pas het gebruik begint te kennen zoals het nu is.

Sorry hoor. Ik verwijder het niet want je weet nooit "nooit".

In ieder geval wens ik jullie team te danken voor de inspanningen , tips en hulp welke ik kreeg.

Hartelijke dank en tot wederschrijfs.

U mag dit afsluiten.

Dat is prima Jean Paul, géén probleem hoor :xd:

Dank voor de feedback, en namens de rest graag gedaan en als u vragen heeft dan horen we wel :top:

Dan sluiten we dit topic met een  :locked2:

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.