Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Dit is inderdaad het juiste logje.

 

Nog een registeropruiming.

Start CCleaner op.
Klik in de linkse kolom op Registeren vervolgens op ‘Scan naar problemen”
Als er fouten gevonden worden klik je op ”Herstel geselecteerde problemen” en ”OK”
Dan krijg je de vraag om een back-up te maken. Klik op “JA”. 
Kies dan Herstel alle geselecteerde fouten”. 
Soms is 1 analyse niet voldoende. Deze procedure mag je herhalen tot de analyse geen fouten meer aangeeft. 
Sluit hierna CCleaner terug af. 

 

 

En een controle of we alles hebben van McAfee.

Schakel je antivirus- en antispywareprogramma's uit, mogelijk kunnen ze conflicteren met zoek.exe (hier en hier) kan je lezen hoe je dat doet.

  • Dubbelklik op Zoek.exe om de tool te starten.
  • Gebruikers van Windows Vista en later dienen de tool als "administrator" uit te voeren door middel van de rechtermuisknop en kiezen voor Als Administrator uitvoeren.
  • Kopieer nu onderstaande code en plak die in het grote invulvenster:
  • Note: Dit script is speciaal bedoeld voor deze PC, gebruik dit dan ook niet op andere PC's met een gelijkaardig probleem.
McAfee;z
McAfee;a

 

  • De optie "Scan All Users" staat standaard aangevinkt.
  • Klik nu op de knop "Run script".
  • Wacht nu geduldig af tot er een logje opent (dit kan na een herstart zijn als deze benodigd is).
  • Mocht er geen logje verschijnen, start zoek.exe dan opnieuw en klik op de knop zoek-results.log, de log verschijnt dan alsnog.
  • Post het geopende logje in het volgende bericht als bijlage.

Zoek.exe logbestand plaatsen

  • Voeg het logbestand met de naam "Zoek-results.log" als bijlage toe aan het volgende bericht. (Dit logbestand kunt u tevens terug vinden op de systeemschijf als C:\Zoek-results.log.)

 

Geplaatst:

Schakel je antivirus- en antispywareprogramma's uit, mogelijk kunnen ze conflicteren met zoek.exe (hier en hier) kan je lezen hoe je dat doet.

  • Dubbelklik op Zoek.exe om de tool te starten.
  • Gebruikers van Windows Vista en later dienen de tool als "administrator" uit te voeren door middel van de rechtermuisknop en kiezen voor Als Administrator uitvoeren.
  • Kopieer nu onderstaande code en plak die in het grote invulvenster:
  • Note: Dit script is speciaal bedoeld voor deze PC, gebruik dit dan ook niet op andere PC's met een gelijkaardig probleem.
[-HKEY_USERS\S-1-5-21-688253611-67200311-1367995398-1001\SOFTWARE\McAfee\MSC\Settings\McProMgr];r
[-HKEY_USERS\S-1-5-21-688253611-67200311-1367995398-1001\SOFTWARE\McAfee\MSC\Settings];r
[-HKEY_USERS\S-1-5-21-688253611-67200311-1367995398-1001\SOFTWARE\McAfee\MSC];r
[-HKEY_USERS\S-1-5-21-688253611-67200311-1367995398-1001\SOFTWARE\McAfee\RuntimeMUI];r
[-HKEY_USERS\S-1-5-21-688253611-67200311-1367995398-1001\SOFTWARE\McAfee\VirusScan];r
[-HKEY_USERS\S-1-5-21-688253611-67200311-1367995398-1001\SOFTWARE\McAfee];r
[-HKEY_USERS\S-1-5-21-688253611-67200311-1367995398-1001\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\FileExts\.com/search?q=mcafee&form=WNSGPH&qs=AS&cvid=85fcc59d47f64c23a9c3884e7b7506ab&pq=mcafee&nclid=4671ED513C2A66B6E9003E1F1F7D99D4&ts=1467711554334&nclidts=1467711554&tsms=334];r
[-HKEY_USERS\S-1-5-21-688253611-67200311-1367995398-1001\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\FileExts\.com/search?q=mcafee&form=WNSGPH&qs=AS&cvid=85fcc59d47f64c23a9c3884e7b7506ab&pq=mcafee&nclid=4671ED513C2A66B6E9003E1F1F7D99D4&ts=1467711554334&nclidts=1467711554&tsms=334\OpenWithList];r
emptyfolderscheck;delete
autoclean;
  • De optie "Scan All Users" staat standaard aangevinkt.
  • Klik nu op de knop "Run script".
  • Wacht nu geduldig af tot er een logje opent (dit kan na een herstart zijn als deze benodigd is).
  • Mocht er geen logje verschijnen, start zoek.exe dan opnieuw en klik op de knop zoek-results.log, de log verschijnt dan alsnog.
  • Post het geopende logje in het volgende bericht als bijlage.

Zoek.exe logbestand plaatsen

  • Voeg het logbestand met de naam "Zoek-results.log" als bijlage toe aan het volgende bericht. (Dit logbestand kunt u tevens terug vinden op de systeemschijf als C:\Zoek-results.log.)

Hiermee zouden we alles van McAfee moeten gehad hebben.

 

Hoe staat het ondertussen met de wifi verbinding?

 

Geplaatst:

Mooi zo.

Download AdwCleaner by Xplode naar het bureaublad.
Als de link naar AdwCleaner niet werkt, probeer dan deze link.

De download start automatisch na enkele seconden.

  • Sluit alle openstaande vensters.
  • Dubbelklik op AdwCleaner om hem te starten.
  • Gebruikers van Windows Vista en later dienen de tool als "administrator" uit te voeren door middel van de rechtermuisknop en kiezen voor Als Administrator uitvoeren.
  • Klik op Scan (Engelse versie) of Scannen (Nederlandstalige versie)
  • Mocht u gevonden items willen behouden, verwijder deze dan nu uit het lijstje.
  • Klik vervolgens op Clean (Engelse versie) of Verwijderen (Nederlandstalige versie)
  • Klik bij popup-scherm "AdwCleaner Herstart" op OK

Nadat de PC opnieuw is opgestart, opent meestal onmiddellijk een logfile van AdwCleaner.
Anders is het logfile hier terug te vinden C:\AdwCleaner\....

Logbestand plaatsen

  • Voeg de logbestandjes met de naam AdwCleaner[s*].txt en AdwCleaner[C*].txt uit de map C:\AdwCleaner\... als bijlagen toe aan het volgende bericht. (*) staat voor een getal. Staan er meerdere, kies dan dit met het hoogste getal.
  • Hoe u een bijlage kunt toevoegen aan het bericht leest u hier.

Meer informatie vind je in de handleiding.

 

 

 

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.