Ga naar inhoud

Bureablad achtergrond


Aanbevolen berichten

Hallo,

 

Download de 577bf0efb8088-FRST.pngFarbar Recovery Scan Tool 32 of 64 bit van één van de onderstaande links


Hier staat een beschrijving hoe u kunt kijken of u een 32 of 64 bit versie van Windows heeft.

Farbar Recovery Scan Tool uitvoeren

  • Klik met de rechtermuisknop op FRST.exe en kies voor de optie "Als administrator uitvoeren".
  • Als het programma is geopend klik Yes (Ja) bij de disclaimer.
  • Druk vervolgens op de Scan knop, er zal nu eerst een back-up van het register worden gemaakt.
  • Wanneer de scan gereed is worden er twee logbestanden aangemaakt met de naam (FRST.txt) & (Addition.txt) op dezelfde plaats vanwaar de 'tool' is gestart.
  • Voeg beide logbestanden als bijlage toe aan het volgende bericht.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

 

 

Wil je een specifieke achtergrond instellen (heb je daar iets voor gedownload)

Hoe is dit probleem ontstaan na Combofix toevallig?

 

 

Note: Dit script is speciaal bedoeld voor deze computer, gebruik dit dan ook niet op andere computers met een gelijkaardig probleem.
Open Kladblok. Klik op Start > Alle Programma's > Bureau-Accessoires > Kladblok.
Kopieer onderstaande code en plak dat in "Kladblok"

start
CreateRestorePoint:
CloseProcesses:
CustomCLSID: HKU\S-1-5-21-1415373688-2220585366-3697811681-1000_Classes\CLSID\{1423F872-3F7F-4E57-B621-8B1A9D49B448}\InprocServer32 -> C:\Users\Patrick\AppData\Local\Google\Update\1.3.27.5\psuser_64.dll => Geen bestand
CustomCLSID: HKU\S-1-5-21-1415373688-2220585366-3697811681-1000_Classes\CLSID\{590C4387-5EBD-4D46-8A84-CD0BA2EF2856}\InprocServer32 -> C:\Users\Patrick\AppData\Local\Google\Update\1.3.30.3\psuser_64.dll => Geen bestand
CustomCLSID: HKU\S-1-5-21-1415373688-2220585366-3697811681-1000_Classes\CLSID\{5C8C2A98-6133-4EBA-BBCC-34D9EA01FC2E}\InprocServer32 -> C:\Users\Patrick\AppData\Local\Google\Update\1.3.28.1\psuser_64.dll => Geen bestand
CustomCLSID: HKU\S-1-5-21-1415373688-2220585366-3697811681-1000_Classes\CLSID\{78550997-5DEF-4A8A-BAF9-D5774E87AC98}\InprocServer32 -> C:\Users\Patrick\AppData\Local\Google\Update\1.3.28.13\psuser_64.dll => Geen bestand
CustomCLSID: HKU\S-1-5-21-1415373688-2220585366-3697811681-1000_Classes\CLSID\{793EE463-1304-471C-ADF1-68C2FFB01247}\InprocServer32 -> C:\Users\Patrick\AppData\Local\Google\Update\1.3.29.5\psuser_64.dll => Geen bestand
CustomCLSID: HKU\S-1-5-21-1415373688-2220585366-3697811681-1000_Classes\CLSID\{CC182BE1-84CE-4A57-B85C-FD4BBDF78CB2}\InprocServer32 -> C:\Users\Patrick\AppData\Local\Google\Update\1.3.29.1\psuser_64.dll => Geen bestand
CustomCLSID: HKU\S-1-5-21-1415373688-2220585366-3697811681-1000_Classes\CLSID\{D0336C0B-7919-4C04-8CCE-2EBAE2ECE8C9}\InprocServer32 -> C:\Users\Patrick\AppData\Local\Google\Update\1.3.25.11\psuser_64.dll => Geen bestand
CustomCLSID: HKU\S-1-5-21-1415373688-2220585366-3697811681-1000_Classes\CLSID\{D1EDC4F5-7F4D-4B12-906A-614ECF66DDAF}\InprocServer32 -> C:\Users\Patrick\AppData\Local\Google\Update\1.3.28.15\psuser_64.dll => Geen bestand
Task: {2990CA33-37B8-4FD5-9D95-02B40C61DECE} - \globalUpdateUpdateTaskMachineCore -> Geen bestand <==== AANDACHT
Task: {2BA8F8FE-0292-4DD4-9ADC-E5EBCA08215D} - \{F1B35509-80D1-4B4D-A268-CF13E5975319} -> Geen bestand <==== AANDACHT
Task: {50D8F739-8709-4AD0-9070-9DADD03FD5E9} - \{68E90974-5189-4109-906A-EB7FDBFFDC45} -> Geen bestand <==== AANDACHT
Task: {64DD644B-3228-44A8-8279-DC7B581E9036} - \Softcomp Software Job -> Geen bestand <==== AANDACHT
Task: {8BC998DA-1ACB-4673-80FA-142C607EBCFD} - \globalUpdateUpdateTaskMachineUA -> Geen bestand <==== AANDACHT
Task: {C7151BE3-8B00-4178-ABA1-D00C2EFE6C9A} - \{68463090-674C-4E09-820B-97433D84DE5A} -> Geen bestand <==== AANDACHT
Task: {C97731B9-BEA1-4A8F-A428-DB20B7A8475E} - \{04A66B7E-E930-4E05-94FD-1D0455516D6C} -> Geen bestand <==== AANDACHT
Task: {DF3E9E58-EE26-416D-A63C-97EACAA0A0AA} - \SmartWeb Upgrade Trigger Task -> Geen bestand <==== AANDACHT
Task: {FBEA575D-0ADC-4EED-8451-F3D100848003} - \Opera scheduled Autoupdate 1437121828 -> Geen bestand <==== AANDACHT
AlternateDataStreams: C:\ProgramData\TEMP:56E2E879 [146]
AlternateDataStreams: C:\ProgramData\TEMP:5C321E34 [119]
AlternateDataStreams: C:\ProgramData\TEMP:6E64BB99 [133]
HKLM-x32\...\Run: [] => [X]
Winlogon\Notify\igfxcui: igfxdev.dll [X]
ShellIconOverlayIdentifiers: [! IDM Shell Extension] -> {CDC95B92-E27C-4745-A8C5-64A52A78855D} =>  Geen bestand
HKLM\SOFTWARE\Policies\Microsoft\Internet Explorer: Restrictie <======= AANDACHT
HKU\S-1-5-21-1415373688-2220585366-3697811681-1000\SOFTWARE\Policies\Microsoft\Internet Explorer: Restrictie <======= AANDACHT
S3 catchme; \??\C:\ComboFix\catchme.sys [X]
EmptyTemp:
end


Ga naar Bestand - Opslaan als.
Kies als locatie bureaublad.
Bij "Bestandsnaam" zet je:fixlist.txt.
Bij "Opslaan als type" selecteer je: Alle bestanden (*.*).

 

Als het goed is staat er nu een text bestand op je bureaublad?

 

Start de 577bf0efb8088-FRST.pngFarbar Recovery Scan Tool.
Als het programma is geopend klik Yes (Ja) bij de disclaimer. (indien nodig)
Druk op de Fix knop.
Er zal u een logbestand aangemaakt worden (fixlog.txt) op dezelfde plaats vanwaar de 'tool' is gestart.
Voeg dit logbestand als bijlage toe aan het volgende bericht.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

 

Dit is het logbestand FRST.txt ik zoek de uitslag na de fix ( Fixlog.txt ) staat die op je bureaublad?

Zo nee dan is de fix niet goed uitgevoerd, lees de fix goed door en voer het uit.

 

In één van je logjes stond S3 catchme; \??\C:\ComboFix\catchme.sys [X] dit is een onderdeel van Combofix (dus iemand moet dat hebben uitgevoerd)

Combofix reset nog wel eens je bureaublad  zodoende vraag ik het.

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden, Pastatrick zei:

Standaard nog kleuren werkt had ik voordien ook geprobeerd...

:-/

Hier maak ik aan op dat alles normaal werk, maar dat je geen andere zelf gekozen foto als achtergrond kan instellen.

Download eens een nieuw achtergrond (foto) en probeer het dan.

Lukt het niet stel dan je vraag eens hier: http://www.pc-helpforum.be/forum/125-windows-7/

Want ik zie geen malware probleem meer.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.