Ga naar inhoud

Probleempje met "gebruikersaccount" van m'n windows XP

Gast Conquistador

Aanbevolen berichten

Gast Conquistador

Hey :bawling:,

Ik heb een probleempje met m'n "Gebruiksersaccount van Windows XP Professional"...Ik heb nl. een account aangemaakt met "Beheerder van deze computer/Met wachtwoord beveiligd", is allemaal gelukt...

Maar bij het (opnieuw) opstarten van m'n pc krijg ik nergens dat venstertje te zien om mij in te loggen?

Dus mijn windows(account) start rechtstreeks op zonder dat men een wachtwoord moet intikken of klikken op mijn aangemaakte account.

PS: Alleen als ik aangemeld ben, en "afmelden" of "Andere gebruiker" doe, dan zie ik wel dat venstertje dat m'n paswoord vraagt vooraleer ik terug op m'n account kan, maar bij het opnieuw opstarten van de pc NIET.

Kan er mij iem hiermee helpen aub , zodat m'n ik een paswoord moet intikken vooraleer ik op m'n account kan?

Dank bij voorbaat,

Yasmine C.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Conquistador

Hey,

Gaat ook niet...heb ik al meerdere keren geprobeerd op die manier.

Het zou niet bij "Config" => "gebruikersaccounts" liggen...die instellingen moet ik ergens anders gaan zoeken.

Ik heb vandaag van een collega op t werk vernomen mss via "deze computer" (rechtermuisklik) dan "beheren" en dan ergens bij "lokale gebruikers en groepen" ofzo... maar op eerste gezicht lijkt daar alles ok :s.

Alvast bedankt voor je reactie

mvg,

Yasmine

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.