Ga naar inhoud

incredimail 2,5 nniet te installeren

Aanbevolen berichten

Na installatie  VPN Avira is incredimail gecrascht, na verwijdering terug incredimail proberen te installeren maar lukt niet ; telkens melding (Het bestand imsetup.exe is niet gemarkeerd voor installatie ) Hoe of wat moet ik doen om dit programma terug te instaleren , gebruik dit al 10 jaar zonder problemen maar nu lukt het mij niet meer .In het register vindt ik ook niets meer terug ???

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zelf ben ik géén voorstaander om een Tune-up tool te gebruiken en Avira producten heb ik ook nooit gebruik.

CCleaner free is een veilig cleaner, functioneert goed en is voldoende om de pc 'schoon'  te houden.

Op 24 juli 2016 om 17:21, Fredjeraketje zei:

Na installatie  VPN Avira is incredimail gecrascht, na verwijdering terug incredimail proberen te installeren maar lukt niet

1 uur terug, Fredjeraketje zei:

Heb dit al proberen te doen maar vindt geen herstelpunt voor de installatie ; ik gebruik ook Avira system speed up is dit nu de reden dat ik geen herstelpunt vind

In dit geval  is het probleem met Incredimail veroorzaakt door VPN Avira en géén systeemherstel te kunnen vinden is veroorzaakt door Avira speedup.

Is VPN Avira op de correcte manier verwijderd ? Normaliter heeft een goed programma een uninstall tool.

In het geval dat u géén uninstall tool van VPN Avira kunt vinden, verwijder dan VPN Avira met RevoUninstall free.

Op 24 juli 2016 om 17:21, Fredjeraketje zei:

(Het bestand imsetup.exe is niet gemarkeerd voor installatie )

Is CCleaner geïnstalleerd op de pc ? Zo niet download van hier en kies voor CCleaner slim.

Schermafbeelding 2016-08-01 om 12.19.06.png

Laat dan CCleaner een keer draaien. Vervolgens:  dit is mijn werkwijze

Een programma  verwijderen op de correcte manier met hun uninstall tool    pc herstarten    CCleaner laten lopen (de Cleaner & de Register) -zodat alle resten ook worden verwijderd-   ☞  pc nogmaals herstarten.

Note: stop tijdelijk het opstarten van Avira speed up  / deactiveren, het gebruik van twee cleaners is nooit goed. 

Overigens welke Windows versie is op de pc geïnstalleerd ? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.