Ga naar inhoud

Trend micro


Aanbevolen berichten

Mooi zo.

We gaan eens contoleren of alles van Trend Micro wel degelijk verwijderd is.

Doe eerst een registeropruiming met CCleaner.

 

Start CCleaner op. 
Klik in de linkse kolom op Registeren vervolgens op ‘Scan naar problemen”
Als er fouten gevonden worden klik je op ”Herstel geselecteerde problemen” en ”OK”
Dan krijg je de vraag om een back-up te maken. Klik op “JA”. 
Kies dan Herstel alle geselecteerde fouten”. 
Soms is 1 analyse niet voldoende. Deze procedure mag je herhalen tot de analyse geen fouten meer aangeeft. 
Sluit hierna CCleaner terug af.
 

 

 

Schakel je antivirus- en antispywareprogramma's uit, mogelijk kunnen ze conflicteren met zoek.exe (hier en hier) kan je lezen hoe je dat doet.

  • Dubbelklik op Zoek.exe om de tool te starten.
  • Gebruikers van Windows Vista en later dienen de tool als "administrator" uit te voeren door middel van de rechtermuisknop en kiezen voor Als Administrator uitvoeren.
  • Kopieer nu onderstaande code en plak die in het grote invulvenster:
  • Note: Dit script is speciaal bedoeld voor deze PC, gebruik dit dan ook niet op andere PC's met een gelijkaardig probleem.
Trend Micro;z
Trend Micro;a
autoclean;
  • De optie "Scan All Users" staat standaard aangevinkt.
  • Klik nu op de knop "Run script".
  • Wacht nu geduldig af tot er een logje opent (dit kan na een herstart zijn als deze benodigd is).
  • Mocht er geen logje verschijnen, start zoek.exe dan opnieuw en klik op de knop zoek-results.log, de log verschijnt dan alsnog.
  • Post het geopende logje in het volgende bericht als bijlage.

Zoek.exe logbestand plaatsen

  • Voeg het logbestand met de naam "Zoek-results.log" als bijlage toe aan het volgende bericht. (Dit logbestand kunt u tevens terug vinden op de systeemschijf als C:\Zoek-results.log.)
  • Hoe u een bijlage kunt toevoegen aan het bericht leest u hier.

 

 

 

 

aangepast door kweezie wabbit
Link naar reactie
Delen op andere sites

Schakel je antivirus- en antispywareprogramma's uit, mogelijk kunnen ze conflicteren met zoek.exe (hier en hier) kan je lezen hoe je dat doet.

  • Dubbelklik op Zoek.exe om de tool te starten.
  • Gebruikers van Windows Vista en later dienen de tool als "administrator" uit te voeren door middel van de rechtermuisknop en kiezen voor Als Administrator uitvoeren.
  • Kopieer nu onderstaande code en plak die in het grote invulvenster:
  • Note: Dit script is speciaal bedoeld voor deze PC, gebruik dit dan ook niet op andere PC's met een gelijkaardig probleem.
C:\ProgramData\Trend Micro;fs
C:\Users\All Users\Trend Micro;fs
[-HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Classes\TypeLib\{CE234DE8-69D8-425C-8E33-8D81E4ADAEBD}\1.0\0\win32];r
[-HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Office\Outlook\Addins\TMAS_OLA.OLAgent];r
[-HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\TrendMicro\AMSP];r
[-HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\TrendMicro\NSC\TmProxy\Scan\Common\AntiSpam\config];r
[-HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\TrendMicro\NSC\TmProxy\Scan\Common\MailManager\config];r
[-HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\TrendMicro\NSC\TmProxy];r
[-HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\TrendMicro\PC-cillinNTCorp\CurrentVersion\Misc.];r
[-HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\TrendMicro\PC-cillinNTCorp\CurrentVersion\Real Time Scan Configuration\Add PIDs];r
[-HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\TrendMicro\PC-cillinNTCorp\CurrentVersion\Real Time Scan Configuration];r
[-HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\TrendMicro\PC-cillinNTCorp\CurrentVersion\TMAS];r
[-HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\TrendMicro\PC-cillinNTCorp\CurrentVersion];r
[-HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\ControlSet001\Enum\Root\LEGACY_TMFILTER\0000];r
[-HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\ControlSet001\Enum\Root\LEGACY_TMPREFILTER\0000];r
[-HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\ControlSet001\Enum\Root\LEGACY_TMTDI\0000];r
[-HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\ControlSet001\Enum\Root\LEGACY_VSAPINT\0000];r
[-HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\ControlSet001\services\eventlog\Application\Worry-Free Business Security];r
[-HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\ControlSet001\services\Perf_iCrcPerfMonMgr\Performance];r
[-HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\ControlSet001\services\tmactmon];r
[-HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\ControlSet001\services\tmcomm];r
[-HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\ControlSet001\services\tmevtmgr];r
[-HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\ControlSet001\services\TmFilter];r
[-HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\ControlSet001\services\TmPreFilter];r
[-HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\ControlSet001\services\tmtdi];r
[-HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\ControlSet001\services\tmumh];r
[-HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\ControlSet001\services\VSApiNt];r
[-HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\ControlSet002\Enum\Root\LEGACY_TMFILTER\0000];r
[-HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\ControlSet002\Enum\Root\LEGACY_TMPREFILTER\0000];r
[-HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\ControlSet002\Enum\Root\LEGACY_TMTDI\0000];r
[-HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\ControlSet002\Enum\Root\LEGACY_VSAPINT\0000];r
[-HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\ControlSet002\services\eventlog\Application\Worry-Free Business Security];r
[-HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\ControlSet002\services\Perf_iCrcPerfMonMgr\Performance];r
[-HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\ControlSet002\services\tmactmon];r
[-HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\ControlSet002\services\tmcomm];r
[-HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\ControlSet002\services\tmevtmgr];r
[-HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\ControlSet002\services\TmFilter];r
[-HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\ControlSet002\services\TmPreFilter];r
[-HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\ControlSet002\services\tmtdi];r
[-HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\ControlSet002\services\tmumh];r
[-HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\ControlSet002\services\VSApiNt];r
[-HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Enum\Root\LEGACY_TMFILTER\0000];r
[-HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Enum\Root\LEGACY_TMPREFILTER\0000];r
[-HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Enum\Root\LEGACY_TMTDI\0000];r
[-HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Enum\Root\LEGACY_VSAPINT\0000];r
[-HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\services\eventlog\Application\Worry-Free Business Security];r
[-HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\services\Perf_iCrcPerfMonMgr\Performance];r
[-HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\services\tmactmon];r
[-HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\services\tmcomm];r
[-HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\services\tmevtmgr];r
[-HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\services\TmFilter];r
[-HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\services\TmPreFilter];r
[-HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\services\tmtdi];r
[-HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\services\tmumh];r
[-HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\services\VSApiNt];r
[-HKEY_USERS\.DEFAULT\Software\Microsoft\Office\Outlook\Addins\TMAS_OLA.OLAgent];r
[-HKEY_USERS\S-1-5-18\Software\Microsoft\Office\Outlook\Addins\TMAS_OLA.OLAgent];r
[-HKEY_USERS\S-1-5-19\Software\Microsoft\Office\Outlook\Addins\TMAS_OLA.OLAgent];r
[-HKEY_USERS\S-1-5-20\Software\Microsoft\Office\Outlook\Addins\TMAS_OLA.OLAgent];r
[-HKEY_USERS\S-1-5-21-1619535343-1243465146-1099412663-1123\Software\Microsoft\Office\Outlook\Addins\TMAS_OLA.OLAgent];r
[-HKEY_USERS\S-1-5-21-1619535343-1243465146-1099412663-1123\Software\Classes\Software\Microsoft\Office\Outlook\Addins\TMAS_OLA.OLAgent];r
[-HKEY_USERS\S-1-5-21-1619535343-1243465146-1099412663-1123_Classes\Software\Microsoft\Office\Outlook\Addins\TMAS_OLA.OLAgent];r
[-HKEY_USERS\S-1-5-18\Software\Microsoft\Office\Outlook\Addins\TMAS_OLA.OLAgent];r
autoclean;
  • De optie "Scan All Users" staat standaard aangevinkt.
  • Klik nu op de knop "Run script".
  • Wacht nu geduldig af tot er een logje opent (dit kan na een herstart zijn als deze benodigd is).
  • Mocht er geen logje verschijnen, start zoek.exe dan opnieuw en klik op de knop zoek-results.log, de log verschijnt dan alsnog.
  • Post het geopende logje in het volgende bericht als bijlage.

Zoek.exe logbestand plaatsen

  • Voeg het logbestand met de naam "Zoek-results.log" als bijlage toe aan het volgende bericht. (Dit logbestand kunt u tevens terug vinden op de systeemschijf als C:\Zoek-results.log.)
  • Hoe u een bijlage kunt toevoegen aan het bericht leest u hier.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dan gaan we nu de vorige stap herhalen om te zien of we niets vergeten zijn.

 

Start CCleaner op. 
Klik in de linkse kolom op Registeren vervolgens op ‘Scan naar problemen”
Als er fouten gevonden worden klik je op ”Herstel geselecteerde problemen” en ”OK”
Dan krijg je de vraag om een back-up te maken. Klik op “JA”. 
Kies dan Herstel alle geselecteerde fouten”. 
Soms is 1 analyse niet voldoende. Deze procedure mag je herhalen tot de analyse geen fouten meer aangeeft. 
Sluit hierna CCleaner terug af.
 

 

 

Schakel je antivirus- en antispywareprogramma's uit, mogelijk kunnen ze conflicteren met zoek.exe (hier en hier) kan je lezen hoe je dat doet.

  • Dubbelklik op Zoek.exe om de tool te starten.
  • Gebruikers van Windows Vista en later dienen de tool als "administrator" uit te voeren door middel van de rechtermuisknop en kiezen voor Als Administrator uitvoeren.
  • Kopieer nu onderstaande code en plak die in het grote invulvenster:
  • Note: Dit script is speciaal bedoeld voor deze PC, gebruik dit dan ook niet op andere PC's met een gelijkaardig probleem.
Trend Micro;z
Trend Micro;a
  • De optie "Scan All Users" staat standaard aangevinkt.
  • Klik nu op de knop "Run script".
  • Wacht nu geduldig af tot er een logje opent (dit kan na een herstart zijn als deze benodigd is).
  • Mocht er geen logje verschijnen, start zoek.exe dan opnieuw en klik op de knop zoek-results.log, de log verschijnt dan alsnog.
  • Post het geopende logje in het volgende bericht als bijlage.

Zoek.exe logbestand plaatsen

  • Voeg het logbestand met de naam "Zoek-results.log" als bijlage toe aan het volgende bericht. (Dit logbestand kunt u tevens terug vinden op de systeemschijf als C:\Zoek-results.log.)
  • Hoe u een bijlage kunt toevoegen aan het bericht leest u hier.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Schakel je antivirus- en antispywareprogramma's uit, mogelijk kunnen ze conflicteren met zoek.exe (hier en hier) kan je lezen hoe je dat doet.

  • Dubbelklik op Zoek.exe om de tool te starten.
  • Gebruikers van Windows Vista en later dienen de tool als "administrator" uit te voeren door middel van de rechtermuisknop en kiezen voor Als Administrator uitvoeren.
  • Kopieer nu onderstaande code en plak die in het grote invulvenster:
  • Note: Dit script is speciaal bedoeld voor deze PC, gebruik dit dan ook niet op andere PC's met een gelijkaardig probleem.
[-HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\ControlSet001\Enum\Root\LEGACY_TMFILTER\0000];r
[-HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\ControlSet001\Enum\Root\LEGACY_TMPREFILTER\0000];r
[-HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\ControlSet001\Enum\Root\LEGACY_TMTDI\0000];r
[-HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\ControlSet001\Enum\Root\LEGACY_VSAPINT\0000];r
[-HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\ControlSet002\Enum\Root\LEGACY_TMFILTER\0000];r
[-HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\ControlSet002\Enum\Root\LEGACY_TMPREFILTER\0000];r
[-HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\ControlSet002\Enum\Root\LEGACY_TMTDI\0000];r
[-HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\ControlSet002\Enum\Root\LEGACY_VSAPINT\0000];r
[-HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Enum\Root\LEGACY_TMFILTER\0000];r
[-HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Enum\Root\LEGACY_TMPREFILTER\0000];r
[-HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Enum\Root\LEGACY_TMTDI\0000];r
[-HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Enum\Root\LEGACY_VSAPINT\0000];r
  • De optie "Scan All Users" staat standaard aangevinkt.
  • Klik nu op de knop "Run script".
  • Wacht nu geduldig af tot er een logje opent (dit kan na een herstart zijn als deze benodigd is).
  • Mocht er geen logje verschijnen, start zoek.exe dan opnieuw en klik op de knop zoek-results.log, de log verschijnt dan alsnog.
  • Post het geopende logje in het volgende bericht als bijlage.

Zoek.exe logbestand plaatsen

  • Voeg het logbestand met de naam "Zoek-results.log" als bijlage toe aan het volgende bericht. (Dit logbestand kunt u tevens terug vinden op de systeemschijf als C:\Zoek-results.log.)
  • Hoe u een bijlage kunt toevoegen aan het bericht leest u hier.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mooi zo.

Hiermee hebben we alles van TrendMicro gehad.

 

Download 51a5ce45263de-delfix.png Delfix by Xplode naar het bureaublad.

Indien de link naar Delfix niet werkt, probeer het dan met deze link.

De download start automatisch na enkele seconden.

 

Dubbelklik op Delfix.exe om de tool te starten.
Zet nu vinkjes voor de volgende items:

  • Remove disinfection tools
  • Purge System Restore
  • Reset system settings

Klik nu op "Run" en wacht geduldig tot de tool gereed is.
Wanneer de tool gereed is wordt er een logbestand aangemaakt. Dit hoeft u echter niet te plaatsen.

 

 

Als je verder geen vragen of problemen meer hebt, geef dan een seintje zodat we dit onderwerp kunnen afsluiten.

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.