Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo allemaal,

Paar dagen terug heeft me neefje een programma gedownload op me pc waar blijkbaar een virus in zat jammer genoeg kon ik het bestand niet verwijderen ook niet in veilig modus, dus volgende plan was om het te gaan formatteren maar nu bevriest (loopt vast) pc helemaal bij bestanden uitpakken, na een paar keer proberen kreeg ik blauwe scherm met het tekst dat een hardware of software niet goed geinstalleerd was en/of ik misschien een nieuwe hardware erin had gezet dat niet goed is (error codes 0x00000124 - 0x0000008e EN 0x00000000), maar de pc is niet open geweest en er is geen nieuw hardware erin gezet, dus heb ik het kastje opengemaakt en alles los gehaald en nagekeken en opnieuw erin gezet, geen succes, daarna heb ik de ram in a1, b1, a2 en b2 gezet ook niks dus dacht ik probeer even een andere hdd ook geen succes.

Foto van het probleem en pc specs. 

Alvast bedankt voor al jullie hulp.

Grt,

Sahin

IMG-20160728-WA0002.jpeg

1469717263505-1103857523.jpg

Geplaatst: (aangepast)

Ik heb net het volgende nog geprobeerd

Ram#1 op slot 1

Start en loopt vast op 7%

Ram#1 op slot 2

Start en loopt vast op 32% en geeft daarna error code 124 aan.

Ram#1 op slot 3

Start en loopt vast op 7%

Ram#1 op slot 4

Start op maar geef geen beeld.

--------------------------------------------------------------

Ram#2 op slot 1

Start op maar geeft geen beeld

Ram#2 op slot 2

Ram#2 op slot 3 

Start en loopt vast op 32%

Ram#2 op slot 4

IMG-20160728-WA0004.jpeg

aangepast door sahin4ever
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.