Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Beste PC-helpforum.be

Voor mijn oma probeer ik KPN-veilig te installeren, maar dacht dat het slechts een anti-malewareprogramma was dat conflicteerde. Want in eerste instantie werd door KPN gezegd dat de PV werd beschermd door KPN-veilig, maar bij nad check blijkt het toch niet geinstalleerd te zijn. Mijn moeder heeft eerder al contact opgenomen met KPN-helpdesk, maar die kunnen ook niet helpen (!!!). Hopelijk kunnen jullie wel helpen te achterhalen waar het probleem in zit.

Ik hoor graag welke informatie jullie nog van mij nodig hebben om te kunnen helpen.

Oh, ik woon niet direct in de buurt, dus even heen en weer is niet binnen 5 minuten gedaan (minimaal 30 minuten), dus hopelijk kan er rekening mee worden gehouden of dat we een keer afspreken dat ik hulp krijg op een afgesproken tijdstip, dan zorg ik dat ik bij oma thuis ben.

Met vriendelijke groet,

Yvonne

Geplaatst:

Beste iEscape,

We zijn inmiddels alweer even verder. Na een reset van de experiabox en het herstarten van de PC begon KPN-veilig zich zelfstandig te installeren. Echter, tijdens de installatie werd aangegeven dat de installatie niet kon worden voltooid, omdat AVG internet security moet worden verwijderd.

Dus hierop "programma's en onderdelen" opgestart via configuratiescherm, maar nu blijkt dat AVG helemaal niet is geïnstalleerd. AVG was voorheen wel geïnstalleerd, maar heeft mijn oma zelf al geprobeerd om dat te verwijderen. Mogelijk heeft zij het op een niet reguliere wijze gedaan waardoor er mogelijk nog bestandjes verstopt zitten die installatie van KPN-veilig nu belemmeren.

Groetjes Yvonne

Geplaatst:

17 minuten geleden, Yvontje82 zei:

AVG was voorheen wel geïnstalleerd, maar heeft mijn oma zelf al geprobeerd om dat te verwijderen. Mogelijk heeft zij het op een niet reguliere wijze gedaan waardoor er mogelijk nog bestandjes verstopt zitten die installatie van KPN-veilig nu belemmeren.

Dat kan de oorzaak zijn, ja.

Ik heb AVG producten zelf nooit gebruik.

Als u weet welke AVG het gaat, probeer nogmaals te installeren.

PC herstarten en vervolgens AVG verwijderen met AVG Remover.

Draai vervolgens CCleaner, indien dat proramma nog niet op de pc is geïnstalleer, download CCeaner slim.

Schermafbeelding 2016-08-06 om 15.36.37.png

CCleaner laten lopen (de Cleaner & de Register -zodat alle resten ook worden verwijderd-     pc nogmaals herstart. 

Geplaatst:

Oké, had ccleaner al laten draaien, maar weet niet of ik dan de juiste instellingen had. Zal het nogmaals proberen, zoals hierboven aangegeven.  

Het is alleen niet gelukt om AVG opnieuw te installeren.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.