Ga naar inhoud

Geen volledig beeld

Geert68

Aanbevolen berichten

Nokiaprox, nee, dit heb ik nog niet geprobeerd, maar wel op een andere Samsung. Maar die monitor ben ik nu aan het uiteen halen want daar is waarschijnlijk een condensator van stuk. http://www.pc-helpforum.be/topic/64081-lange-opstart-scherm/

Droske, een screenshot zal op een andere keer gebeuren. Waarschijnlijk nog in het weekend.

Porrelaar, idd heb ik ook al gedaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• 1 maand later...

Neen, heb vorige week het nogmaals geprobeerd met een installatie win 7 maar nopens.

Had ook al een brief geschreven om terug te posten en kan ik dus nu gelijk doen.

Telkens ik een installatie doe (en dit is niet mijn eerste) dan krijg ik links de start en recht de klok button te zien. Maar bij deze pc (Sony pcg-7M1M) (laptop zonder scherm (stuk) = extern scherm) niet. Dus ik ben tot de conclusie gekomen dat het ergens aan de laptop (=Lt (lt)) zelf is. Met dit schrijven heb ik een Toshiba laptop welk het scherm ook van stuk is en een extern scherm gebruik. Maar hier heb ik wel alles in beeld. Ik heb deze lt ( Sony pcg-7M1M) al op diverse monitors aangesloten (en geïnstalleerd (win7)) maar telkens hetzelfde probleem. Nu denk ik niet dat het softwarematig of de videokaart is maar eerder een bedrading die stuk (ontkoppeld) is. Ook kan ik mij herinnering dat je met vroegere schermen het beeld links naar rechts (of rechts naar links) kon verschuiven en links en rechts naartoe kon brengen (krimpen) maar dit blijkt mij niet te lukken. Ik ben soms te moe (lui) om hem weer open te doen om te kijken waar de fout is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.