Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Er staat al enkele dagen een nieuwe update voor windows vista het nummer kb951847 maar bij de installatie blijft hij constant hangen aan 50%. Ik heb al eens de computer herstart maar dan krijg ik de melding dat ik de computer niet normaal heb afgesloten. Wat moet ik doen of moet ik deze update dan maar niet opladen?

Geplaatst:

Heb je nog genoeg ruimte op de harde schijf, want dit is een update van maar eventjes 2.80 MB. De update is bestemd voor .NET framework 3.5

Geplaatst:

Beste valencia

Lees er hier meer over

Normaal gezien zou je deze download kunnen annuleren

Geplaatst:

.Net is een onwikkelplatform voor software.

Sommige programma's hebben dit nodig om normaal te werken.

Die update voor het .Net framework is inderdaad een hele brok. Bij bij heeft het meer dan een uur geduurd voor die geinstalleerd was en ik had ook de indruk dat het systeem soms bleef "hangen".

Ik zou zeggen: probeer het nog eens en laat hem gewoon doen; ook al duurt het een tijdje voor je vooruitgang merkt.

Geplaatst:

Ik heb eventjes gekeken naar de uitleg maar ik weet niet of ik die net framework ook effectief nodig heb om vista zonder fouten verder te laten werken, zoniet laat ik zoals het is en download ik die net framework niet.

Wat denk jij ervan

Geplaatst:

ik zal het nog eens proberen, ik was deze namiddag was en het bleef maar hangen op 50%, ik laat de computer vannacht openstaan en ik zie dan wel, anders bedankt voor de uitleg

Geplaatst:

Het downloaden is nog steeds niet gelukt, maar wegens tijdgebrek kan ik het maar deze middag herproberen, als het lukt laat ik het weten, nu staat hij nog steeds op 0%

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.