Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Na herstart laptop, heb ik op Bijwerken en beveiliging naar updates gezocht .

Krijg onderstaande melding:

Er zijn problemen bij de installatie van de updates, maar we proberen de installatie later opnieuw uit te voeren. Als u dit bericht dan weer ontvangt en meer informatie wilt zoeken via internet of ondersteuning wilt, komt het volgende wellicht van pas: (0x800705b4)

 

  • Reacties 28
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Geplaatst:

Heb je de Windows-probleemoplosser al geprobeerd?

Typ probleemoplossing in het zoekvak en klik in de resultaten op 'probleemoplossing (configuratiescherm)'.

Klik onder 'Systeem en beveiliging' op 'problemen met Windows Update oplossen' en volg verder de instructies op het scherm.

Probeer daarna opnieuw de updates binnen te halen.

Geplaatst:

Zo dus:

 

  • ·         Druk met de rechter muisknop op het starticoon en kies ‘configuratiescherm’

  • ·         Type in het zoekvenster van configuratiescherm Probleemoplossing.

  • ·         Klik op ‘Probleemoplossing’.

  • ·         Scrol naar ‘Systeem en beveiliging’ en klik er op.

  • ·         Klik op ‘Windows update’ onder Windows(even scrollen).

  • ·         Klik op ‘Geavanceerd’ in de Windows update dialoogbox en klik op ‘Als administrator uitvoeren .

  • ·         Waak er over dat ‘Automatisch herstellen toestaan’ aangevinkt is en klik op ‘Volgende’. Er wordt nu naar problemen gezocht.

  • ·         Zodra deze zoektocht voltooid is wordt het resultaat weergegeven. Maak er een screenshot van en plaaats het in je volgende antwoord.

  • ·         Klik nu op ‘Probleemoplosser sluiten’.

 

Geplaatst:

Probleemoplosser uitgevoerd, zie bijlage.

Daarna Laptop afgesloten en weer gezocht naar updates, kreeg weer de volgende melding:

 

Sommige updatebestanden ontbreken of vertonen problemen. We proberen de update later opnieuw te downloaden.
 
Foutcode: (0x80073712
 

Probleemoplosser.png

Geplaatst:

Het lijkt me aangewezen je systeem eens te onderzoeken op diverse problemen.

 

Download 51a5f5d096dae-icon_RSIT.png RSIT van de onderstaande locaties en sla deze op het bureaublad op.

Hoe je controleert of je met een 32- of 64-bitversie van Windows werkt kan je 
hier bekijken.

Dubbelklik op RSIT.exe om de tool te starten.

  • Gebruikers van Windows Vista en later dienen de tool als "administrator" uit te voeren door middel van de rechtermuisknop en kiezen voor Als Administrator uitvoeren.
  • Vervolgens wordt de "Disclaimer of warranty" getoond, klik vervolgens op "Continue"
  • Wanneer de tool gereed is worden er twee kladblok bestanden geopend genaamd "Log.txt" en "Info.txt" .

RSIT Logbestanden plaatsen

  • Voeg het logbestand met de naam "Log.txt" als bijlage toe aan het volgende bericht. (Dit logbestand kunt u tevens terug vinden in de map ""C:\\rsit")
  • Het logbestand met de naam "Info.txt" wat geminimaliseerd is hoeft u niet te plaatsen. (Dit logbestand wordt enkel de eerst keer bij het uitvoeren aangemaakt).
  • Hoe u een bijlage kunt toevoegen aan het bericht leest u hier.

De handleiding voor het gebruik van RSIT kan je HIER bekijken en we hebben ook nog een 

.

Geplaatst:

Een beetje geduld graag de specialisten die de log analyseren zijn verwittigd.

 

Geplaatst: (aangepast)

Schakel je antivirus- en antispywareprogramma's uit, mogelijk kunnen ze conflicteren met zoek.exe (hier en hier) kan je lezen hoe je dat doet.

Download Zoek.pngZoek.exe naar het bureaublad (niet de .zip- of .rar-versie)

  • Wanneer Internet Explorer of een andere browser of virusscanner melding geeft dat dit bestand onveilig zou zijn kun je negeren, dit is namelijk een onterechte waarschuwing.
  • Dubbelklik op Zoek.exe om de tool te starten.
  • Gebruikers van Windows Vista en later dienen de tool als "administrator" uit te voeren door middel van de rechtermuisknop en kiezen voor Als Administrator uitvoeren.
  • Kopieer nu onderstaande code en plak die in het grote invulvenster:
  • Note: Dit script is speciaal bedoeld voor deze PC, gebruik dit dan ook niet op andere PC's met een gelijkaardig probleem.
chromelook;
firefoxlook;
emptyfolderscheck;delete
emptyclsid;
installedprogs;
standardsearch;
autoclean;
  • De optie "Scan All Users" staat standaard aangevinkt.
  • Klik nu op de knop "Run script".
  • Wacht nu geduldig af tot er een logje opent (dit kan na een herstart zijn als deze benodigd is).
  • Mocht er geen logje verschijnen, start zoek.exe dan opnieuw en klik op de knop zoek-results.log, de log verschijnt dan alsnog.
  • Post het geopende logje in het volgende bericht als bijlage.

Zoek.exe logbestand plaatsen

  • Voeg het logbestand met de naam "Zoek-results.log" als bijlage toe aan het volgende bericht. (Dit logbestand kunt u tevens terug vinden op de systeemschijf als C:\Zoek-results.log.)
  • Hoe u een bijlage kunt toevoegen aan het bericht leest u hier.

 

aangepast door kweezie wabbit
Geplaatst:

Er staan meerdere optimalisatietools en boosters op het systeem en ze zijn geen van alle echt nodig of echt veilig.

IOBIT, Paretologic, wondershare, superboost, Max Utilities, TweakBit zijn allemaal te zien in het logje.

 

Waarvoor gebruik je die tools eigenlijk?

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.