Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

sorry dat ik niet zo duidelijk was.

De updates krijg ik niet binnen blijft zoeken steeds maar vind niks

Misschien zijn er geen updates meer voor de windows 7

gisteren had ik een paar keer toen zoek.exe bezig was en ik via google chrome ging kijken bijvoorbeeld op jullie site stond dan boven in aan het kijken van deze topic en op eens zakt de schuif van de zij balk zo naar beneden dus keek ik onder in deze topic te kijken.

toen had ik chrome maar afgesloten het kan wezen omdat zoek exe draaide

Geplaatst:
14 uren geleden, henk253 zei:

gisteren had ik een paar keer toen zoek.exe bezig was en ik via google chrome ging kijken bijvoorbeeld op jullie site stond dan boven in aan het kijken van deze topic en op eens zakt de schuif van de zij balk zo naar beneden dus keek ik onder in deze topic te kijken.

toen had ik chrome maar afgesloten het kan wezen omdat zoek exe draaide

Is dit nog gebeurd nadat zoek.exe was afgesloten?

14 uren geleden, henk253 zei:

De updates krijg ik niet binnen blijft zoeken steeds maar vind niks

Misschien zijn er geen updates meer voor de windows 7

Bij mij (ook win 7) blijft het zoeken naar updates ook uren draaien zonder resultaat als ik het manueel opstart.

Laat ik echter windows updates gewoon zijn gang gaan, krijg ik wel geregeld de updates.

Hoe staat bij jouw de windows updates ingesteld?

Op automatisch installeren of op een andere optie?

Geplaatst:

hallo,

Het gebeurde alleen toen zoek.exe aan stond nu geen last, maar is wel vreemd nooit last van gehad dat zoek exe niet door liep

zo staat het ingesteld voor windows update

ScreenHunter_01 Aug. 27 13.56.jpg

Geplaatst:

bedankt voor de tip had het uit geprobeerd en 4 uur laten draaien maar geen updates en ik vind het wel vreemd anders iedere week updates van hun maar nu 1 1/2 maand niet.

normaal heb je 10 belangrijke update en af en toe aan bevolen nu alleen aan bevolen,

Geplaatst: (aangepast)

Ik zou gewoon naar updates laten zoeken en afwachten. Bij mij heeft het vorige keer meer dan 7 uur geduurd om 13 updates te vinden !! Op een kwartiertje waren die dan gedownload en geïnstalleerd. (da's waarschijnlijk onze 'straf' omdat we niet willen overschakelen op W10 :))

aangepast door nokiaprox
Geplaatst: (aangepast)

Heb dat bij enkel pc's met Windows 7 kunnen oplossen door de volgende update (KB3172605) te downloaden en uit te voeren.

dacht eerst dat het niks zou uithalen maar na een tijdje stonden weer meerdere update klaar en het updaten gaat momenteel nog prima.

aangepast door Dasle
Geplaatst:

ik had beide updates geinstalleerd en kreeg in het midden een klein venstertje te zien en die heeft uren gedraaid maar steeds niks te vinden.

Je kunt zien op de afbeelding dat tot 12-7-2016 belangrijk/aanbevolen updates zijn en daar na op 19-8-2016 aan bevolen, het is net dat microsoft be boel uitschakeld dat dan wwindows 7 langzaam niet meer goed is en dat dan de mensen w10 moeten nemen.

Naamloos.jpg

Geplaatst:

Probeer eens of onderstaande procedure een oplossing biedt.

• Download hier het bestand winupd.zip en pak dit bestand uit op je bureaublad
  • Je krijgt nu een icoontje in de vorm van een tandwieltje op je scherm
  • Klik op het startmenu en typ cmd. Druk nog NIET op enter. Bovenaan het menu rechtsklik je op cmd en kies je voor "Als administrator uitvoeren".
  • Je komt nu in een zwart dos-scherm terecht.
  • Typ daar het commando %userprofile%\desktop\winupd.bat en druk enter.
  • De instructies in het bestand winupd.bat zullen nu worden uitgevoerd.

Controleer na de uitvoering of je updates kan zoeken en installeren.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.