Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:
9 uren geleden, henk253 zei:

Wat eerst POP3 was is nu veranderd naar IMAP nu is het probleem van WLM op gelost.

Mooi zo.

9 uren geleden, henk253 zei:

Als je gaat kijken op forums hebben schijnbaar meer mensen last van geen updates krijgen van W7

Klopt en er is geen pasklare oplossing.

Er zijn oplossingen die werken voor sommigen maar voor anderen dan weer niet.

We kunnen oplossingen blijven zoeken en voorstellen maar er is geen zekerheid dat die ook gaan werken.

Misschien lukt het hiermee wel.

Bestand opslaan en dan er op dubbelklikken om uit te voeren.

Geplaatst:

Weer tegenslag :(

Ik zie een herstel-installatie ook nog als optie maar dat is een heleboel werk want dan moet je alle windows updates opnieuw installeren.

Bovendien heb je daarvoor een installatiedisk nodig van je windows en dat heeft ook niet iedereen.

Als je een dergelijks installatiedisk hebt en je hebt ook geen bezwaar tegen een hoop werk, is dit het overwegen waard.

Het is echter geen garantie dat het dan opgelost zal zijn maar de kans is wel groot.

Geplaatst:

dat wat je voorsteld word me toch te moeilijk zoveel verstand heb ik er ook niet van, heb wel een oem Systeem builder pack deze had toen me ex schoonzoon bij de pc  gedaan.
Meer heb ik er niet bij.

Had windows met  gescant met een probleem oplosser en gaf weer wat anders aan.

Maar nu zie je dat service registration is missing or corrupt is opgelost   V terwijl als je een eerdere test een rode kruis staat.

ScreenHunter_03 Sep. 09 11.59.jpg

Geplaatst:

zo druk maak ik me ook niet over die updates maar vond het maar vreemd dat de een in januari geen updates meer kregen en ik na 13-7 opeens stopte met die updates.

Dacht ik dat moet een reden hebben en jullie hebben al veel ideeën aan gedragen maar net wat kweezie al zei bij de een helpt het bij de andere niet.

maar kan iemand me vertellen wat de verklaring is van Microsoft want daar zal wel meer klachten zijn?

Geplaatst:
22 uren geleden, henk253 zei:

maar kan iemand me vertellen wat de verklaring is van Microsoft want daar zal wel meer klachten zijn?

Dat er meer klachten zijn, is wel te zien op google.

Wat de verklaring van MS is, daar hebben we het raden naar.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.