Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst: (aangepast)

Op mijn desktop zijn die updates automatisch gekomen. Op mijn laptop (met dezelfde instellingen) werden na tien uur laten zoeken, 15 updates (Windows + Office) gevonden en geïnstalleerd.

aangepast door nokiaprox
Geplaatst:

na 16 uur te zoeken niks het begint me steeds meer zorgen te maken want bij bank zaken ga ik twijfelen omdat er geen beveiliging updates komen, had wel met mbam gescant en CCleaner .

Deed bank zaken op chrome krijg ik geen groene balk met fire fox wel.

maar als ik op windows update klik in alleprogramma dan zie ik een rode schild niet naar update, als ik dan aan klik dan krijg ik deze afbeelding.

Waar eerst data stonden het laatst uit gevoerd blijft nu steeds staan nog niet uit gevoerd 

Maar ik had al 16 uur naar gezocht gisteren dat zou ie toch moeten veranderen

ScreenHunter_01 Sep. 18 19.40.jpg

Geplaatst:

Ook vind ik vreemd als je de internet verbinding uit zet dat het update zoek programma gewoon door loopt maar niet aan geeft geen verbinding wel zie ik onder in het beeld scherm een kruis door internet.

afbeelding

ScreenHunter_01 Sep. 18 19.40.jpg

Maar als ik me windows 10 op me laptop aan zet zoekt hij en vind direct en gaat downloaden en dat gaat dan draadloos.

Kan het misschien wezen dat iets in de pc geen verbinding kan maken of iets het tegen houd.

Had al in windows firewall gekeken maar kon niets vinden.

Geplaatst:
22 uren geleden, henk253 zei:

Waar eerst data stonden het laatst uit gevoerd blijft nu steeds staan nog niet uit gevoerd 

Dat is het gevolg van een eerdere poging om het update probleem op te lossen.

Het heeft geen invloed op de werking van de update procedure maar als je echt wil, kunnen we dit herstellen naar de laatste toestand.

Ga eens naar start en typ wuaueng.dll in het zoekvak maar NIET OP ENTER drukken.

In de lijst met resultaten klik je wuaueng.dll aan met rechts en kies dan onderaan het uitklapmenu voor eigenschappen.

Ga dan naar de tab details , maak daarvan een afbeelding en voeg deze als bijlage toe aan een volgend bericht.

Geplaatst:

Je hebt waarschijnlijk niet de nieuwste update agent want ik heb een hoger versienummer en een latere datum van wijziging.

Normaal zou je met deze link de nieuwste update agent moeten downloaden.

Sla het bestand WindowsUpdateAgent-7.6-x64.exe op en na de download kan je dan installeren door er op te dubbelklikken.

Als je foutmeldingen krijgt, maak er dan een afbeelding van (indien mogelijk) en laat het ons weten.

Maak na de installatie een nieuwe afbeelding van de tab details zoals reeds eerder aangegeven.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.