Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo,

Ik heb twee weken geleden voor het eerst een nieuwe pc in elkaar gezet. Wat best goed verliep, geen problemen bij het in elkaar zetten en Windows 10 leek goed te instaleren.
Maar na het instaleren toen ik wat basis dingen wilde instaleren begon ik om de 5 minuten een bsod te krijgen. Ik had er een oude harde schijf in gedaan omdat ik mijn nieuwe
nog niet geleverd had gekregen, dus ik dacht dat die schijf kapot was en had hem eruit gehaald, wachtend op de nieuwe harde schijf die dan geen problemen meer zou hebben.
Maar na het plaatsen van de nieuwe schijf en het instaleren van Windows 10 bleef ik bsod krijgen. Inmiddels een week verder na het proberen van alles dat ik kan vinden en
bedenken, ben ik het kwijt en weet ik niet meer wat ik kan doen.

Dit zijn de dingen die ik al geprobeert heb (en ook niet werkten):

1. Begonnen met natuurlijk drivers updaten van vooral mijn GPU en MOBO.
2. Memtest gebruikt om te kijken of het aan mijn memory lag, geen porblemen.
3. Virus scan gedaan, ondanks dat ik niet echt dingen had gedownload met mogelijke virussen.
4. Windows 10 opnieuw geinstalleert, hierbij eerst de harde schijf volledig leeg gehaald.
5. Geprobeert m'n UEFI te updaten, aangezien er een update was, update was gelukt, alleen nu had ik geen beeld meer dus moest ik UEFI terug zetten naar oude versie.
6. Via UEFI geprobeert Drivers te updaten.
7. Weet ik veel hoeveel keer op forums gekeken naar oplossingen van de verschillende bsod, hierbij ook geen gevolgen.
8. Driver Verifier gebruikt, die aangaf dat er een probleem was met HIDCLASS.SYS. Opgezocht dat dit aan dingen als muis en toetsenbord lag, dus alles van muis en
   toetsenbord verwijdert en opnieuw geinstaleerd.
9. Tussendoor ergens ook nog een update gekregen van mn GPU.
10. Intel Driver Update Utility gebruikt, die gaf aan dat mijn systeem niet compatible is.

Dit is hoe ver ik zelf ben gekomen. Ik hoop dat ik ergens iets doms ben vergeten.

Mijn Specs:

MOBO:              Asrock z97 Extreme 6
GPU:                  GTX980 GAMING 4G
CPU:                  i5 4460 boxed
Memory:           Crucial DDR3 Ballistix Sport 2*8GB
Harde Schijf:    Seagate Barracuda ST2000DM001
PSU:                  Antec VP700P

Bsod dump files:
https://drive.google.com/open?id=0B2Uc1KZV78xfc1JTZlBhNzRDWFU

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.