Ga naar inhoud

Wit scherm in Chrome, Incognito lukt wel


meester_eric

Aanbevolen berichten

  • 2 weken later...
  • Reacties 27
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Probeer eens om Chrome te herinstalleren op de volgende manier.

Chrome verwijderen via het configuratiescherm - programma's.

Ga dan naar start, typ %userprofile%\AppData\Local\Google\Chrome\User Data in het zoekvak en druk enter.

Verwijder het bestandje first run.

Doe daarna een registeropruiming met CCleaner.

  • start CCleaner op.
  • Klik in de linkse kolom op “Register” en vervolgens op ‘Scan naar problemen”.
  • Als er fouten gevonden worden klik je op ”Herstel geselecteerde problemen” en ”OK”.
  • Dan krijg je de vraag om een back-up te maken. Klik op “JA”.
  • Kies dan “Herstel alle geselecteerde fouten”.
  • Soms is 1 analyse niet voldoende. Deze procedure mag je herhalen tot de analyse geen fouten meer aangeeft.
  • Sluit hierna CCleaner terug af.

Daarna kan je Chrome weer installeren en zou je een "propere" versie moeten hebben.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als het met de ene browser wel gaat en met een andere niet, zit het probleem meestal bij de browser.

We hebben al zowat alles geprobeerd maar het wil niet lukken.

Misschien is het een combinatie van factoren die we niet kennen.

Ik zou niet weten waar we nog moeten kijken.

 

Misschien nog eens een malware controle doen.

 

Schakel je antivirus- en antispywareprogramma's uit, mogelijk kunnen ze conflicteren met zoek.exe (hier en hier) kan je lezen hoe je dat doet.

 

Download Zoek.exe naar het bureaublad (niet de .zip- of .rar-versie).

  • Wanneer Internet Explorer of een andere browser of virusscanner melding geeft dat dit bestand onveilig zou zijn kun je negeren, dit is namelijk een onterechte waarschuwing.
  • Dubbelklik op Zoek.exe om de tool te starten.
  • Gebruikers van Windows Vista en later dienen de tool als "administrator" uit te voeren door middel van de rechtermuisknop en kiezen voor Als Administrator uitvoeren.
  • Kopieer nu onderstaande code en plak die in het grote invulvenster:
  • Note: Dit script is speciaal bedoeld voor deze PC, gebruik dit dan ook niet op andere PC's met een gelijkaardig probleem.
chromelook;
firefoxlook;
emptyfolderscheck;delete
emptyclsid;
installedprogs;
standardsearch;
autoclean;
  • De optie "Scan All Users" staat standaard aangevinkt.
  • Klik nu op de knop "Run script".
  • Wacht nu geduldig af tot er een logje opent (dit kan na een herstart zijn als deze benodigd is).
  • Mocht er geen logje verschijnen, start zoek.exe dan opnieuw en klik op de knop zoek-results.log, de log verschijnt dan alsnog.
  • Post het geopende logje in het volgende bericht als bijlage.

 

Zoek.exe logbestand plaatsen

  • Voeg het logbestand met de naam "Zoek-results.log" als bijlage toe aan het volgende bericht. (Dit logbestand kunt u tevens terug vinden op de systeemschijf als C:\Zoek-results.log.)
  • Hoe u een bijlage kunt toevoegen aan het bericht leest u hier.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.