Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Graag gedaan en, moest er niks uit de bus (van scnannow) komen: kijk dan eens in je logboeken naar mogelijke foutmeldingen rond dat tijdstip?

Mogelijk wijzen die ons in een bepaalde richting?

Geplaatst: (aangepast)

ook voor jou een prettig weekens - tot later dan

edit: blijkbaar is het niet alleen jouw probleem: op deze pagina(s) vind je enkele dingen die bij sommigen werkten - al is er blijkbaar geen eensluidende, algemeen-werkende oplossing voor.

Proberen zou ik zeggen?

aangepast door Passer
Geplaatst:

hallo passer,

IK heb es gekeken op de link die u doorgaf, en werkelijk, toch erg dat geen enkele oplossing werkt of voorhanden blijkt te zijn. Nu kan ik wel steeds op mijn mail geraken hoor, via tablet of pc, dus ik denk dat ik er mee ga leren leven en de mailtegel niet meer ga gebruiken. Wellicht komt er in de toekomst wel een update met een degelijke oplossing. Ik wacht het af.

Bedankt voor het meedenken en het advies. 

Luc

Geplaatst:

Wat gebeurt er als je rechtstreeks je mail opent  - dus zonder via die tegel te gaan?

(als dat lukt, maak je gewoon een snelkoppeling aan op je bureaublad of snelstartbalk of zo?)

enne: graag meegedacht :)

Geplaatst:

Het is de verbinding naar mijn mail via de tegel die niet werkt, het programma wordt afgesloten na korte tijd. Uw voorstel om een snelkoppeling op het bureaublad te zetten is een oplossing. Bedankt, we kunnen dit item nu wel afsluiten denk ik. 

Groetjes, Luc

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.