Ga naar inhoud

Hoe partitioneren in windows 10

JEANSPANJE

Aanbevolen berichten

Welke handleiding precies moet ik uitprinten?

Na ht installeren van Windows 10 op de USB stick moet ik:

1.  De USB stick eventjes verwijderen (met de veilige uitstoot)

2.  De USB stick opnieuw aansluiten.

3.  De PC afsluiten (niet automatisch)

4. De PC opnieuw opstarten en kijken wat er verschijnt.

Is dit de juiste procedure?

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja, volg de stappen in mijn vorig (vernieuwd) bericht:

gewoon de stick erin, setup uitvoeren en in het begin erbij blijven om de juiste keuzes te maken.

Nadat de installatie-zelf begint (als je punt g voorbij bent), mag je naar het restaurant :xd:

succes

(en als je punt a tot h afprint heb je genoeg)

Edit: achteraf is je systeemherstel uitgeschakeld, schakel het terug in zodat je terug herstelpunten maakt

aangepast door Passer
Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, JEANSPANJE zei:

Waar vind ik die punten a tot h

in mijn vorig bericht Jean...

1 uur geleden, JEANSPANJE zei:

maar dit duurt weer lang

ja, het kan lang duren, het hangt van de snelheid van je computer èn van de snelheid van je internetverbinding af.

gewoon laten doen (terug op restaurant gaan of zo :xd:)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb nauwkeurig gevolgd wat in a) tot en met h)

Bij de setup heb ik de instrukties gevolgd maar bij het installeren is de PC vastgelopen na 35%.  Ik heb 2 uren gewacht maar op het schermm draaide de cirkel niet meer ook

Hierbij een shot vzn wat er toe op stond.  Het vastlopen iss gebeurd bij de windows 10 updaates, dus voor hij aan het nieuwe installeren vaan Windows 10 is begonnen

Ik heb toen het risico genomenom de PC handmatig te stoppen en gelukkig heeft hij de vorige versie van Windows 10 automatisch terug geinstalleerd.

Wat moet ik nu doen?

Moet ik opnieuw Windows 10 downloaden op dezelfde stick en eerst verwijderen wat op die stick staat, of kan ik vanuit de op de USB stick opnieuw de setup uitvoeren?

Slaap zacht :blush:

Capture.PNG

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Jean,

heb je het programma tune up utilities  op je computer staan? zo ja: uninstall het eens?

Uninstall ook je antivirus en probeer dan de installatie opnieuw.  (dus: setup activeren op je stick, en dan punten a --> h  (op een van mijn vorige berichten)

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.