Ga naar inhoud

Hoe partitioneren in windows 10

JEANSPANJE

Aanbevolen berichten

Hallo Passer,

U had mij gisterenavond een mail gestuurd met eenblauw link en U wees erop dat U die geblokkeerd had omdat U nog enkel shots zou bijvoegen.

Ik vind die mail van gisteren niet terug met die blauwe link en de shots die U beloofde.

Gelieve eventueel die mail met de sshots nogmaals te sturen of antwoord langs het forum a.u.b.

mvg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb een sauvegarde uitgevoerd maar volgens uw instructies is alleen het SYSTEEM IN DIE SAUEGARDE OPGENOMEN .

Ik vin dnergens mijn mappen en persoonlijke dossiers erop terug en dit moet och ook gebackupt worden????

Ik hen Iobit uninstaller verwijderd en vervangen dorr Revo uninstaller en dit werkt perfect.

In bovenvermeld bericht verwijs ik naar punten 2 tot en met 5 op pagina 8.

Hierbij een shot van de opgeslagen dingen van het SYSTEEM.

Hoe kan ik met Easeus nu mijn mappenen fichiers backuppen op F?

Capture.PNG

Link naar reactie
Delen op andere sites

43 minuten geleden, JEANSPANJE zei:

Hoe kan ik met Easeus nu mijn mappenen fichiers backuppen op F?

Dit kan je dan doen met Sauvegardes de mes fichiers: je vindt het in het beginscherm bovenaan, tweede van links.

Je kon een systeembackup maken, dus dit zal je ook lukken: gewoon  de mappen selecteren en dan een bestemmingsmap opgeven (waar de backup moet komen staan)

Link naar reactie
Delen op andere sites

OK Passer dit is ook opgelost en F is nu wel gedetecteerd door mijn PC.

Ik heb nog  het programma MINITOOL PARTTION staan om mijn PC.  Moet ik dit behouden of kan dit later nog te pas komen?

Nog 4 dingen die ik U moest herinneren:

1.  Met malware byte KAN IK ALLEEN DE MALWARE DETECTEREN EN NIET VERWIJDEREN.  U HEBT MIJ GEZEGD DAT IK DIE VRAAG OPGELOST KAN KRIJGEN LANGS HET FORUM.  WAT MOET IK DAARVOOR DOEN?

2.  Wat betreft die mappen documents die 5 maal voorkomen onde ce PC en 1 maal met die punaise aan accès rapide vastgenageld .  Kan ik die niet verwijderen door die te verplaatsen naar een USB stick bv.  Dan zijn die toch uit mijn C schijf weg of niet soms?  Die USB stick kan ik dan nadien leegmaken.  Is er gevaar dat met deze methode ook alles vaan mijn PC verwijderd wordt? Graag Uw mening hierover. En kan ik dit misschien met het 1ste doucment onder ce PC uitproberen?

3  Met welke frequentie moet ik mijn SYSTEEM BACKUP EN MIJN FICHIERS BACKUP MAKEN.  DIE FICHIERS BACK UP IS NU GEPROGRAMMEERD OP WEKELIJKS.  Is dit goed?  en wat met die SYSTEEM BACKUP.  IS MAANDELIJKS EEN GOEDE OPTIE?  Wat steltU voor?

4.  Ik moest U eraan herinneren dat het forum zou onderzoeken of mijn laptop nu malware vrij is.  Wanneer wordt dit gedaan en graag ontving ik een antwoord over de uitslag ervan.

Mvg

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.