Ga naar inhoud

Hoe partitioneren in windows 10

JEANSPANJE

Aanbevolen berichten

Jean,

we stellen ons toch vragen:

23 uren geleden, JEANSPANJE zei:

k heb nu alles "bureau, documents, foro's téléchargements et video's op de  vaste schijf partitie E gezet.

We waren echter bezig met de map / FICHIER ! van je C naar je E te verplaatsen.

Op 7-9-2016 om 11:24, JEANSPANJE zei:

iK heb nu "mijn documenten " op schijf E gezet zoals u voorstelde en dit is gelukt (contrôle gedaan) 

dit geloof ik best, maar we denken dat je het niet op de goede manier deed.

Deed je het wel zoals gisteren beschreven: "

dan kan je hier vinden hoe je het moet doen: https://informatique-beaujolaise.blogspot.be/2013/02/deplacer-mes-documents-sur-une-autre.html"

???

Twee vragen:

a. heb jij nu op je E een fichier met als naam (Mes) Documents?

b. verplaatste jij (Mes) Documents wel zoals we aangegeven hadden?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb mes documents op schijf E met ook al mijn persoonlijke mappen zoals, bureau, doucments, foto's.

Ik verplaatste mes documents wel zoals aangegeven maar mijn foto's , bureau, téléchargements, video's, muziek had ik op E geplaatst met kopieren en plakken.

Nu heb ik ook ieder van deze onderwerpen ook verplaatst naar E volgens de door U opgegeven methode in de link.

Link naar reactie
Delen op andere sites

OK, even controle dan:

open verkenner, klik dan op dit tekenPlaatje.jpg (dat voor je C staat)

dan worden daar normaal je C en E getoond, klik die E dan ook eens open en plaats er een screenshotje van.

(en niet te snel willen gaan Jean, we komen er wel - we willen eerst zéker zijn dat al het vorige in orde is - is dàt allemaal OK, dan volgt het backuppen - goed?)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zie bij de E geen map (Mes) Documents staan Jean.

Je E heeft wel als naam 'Mes documents', maar dàt wilde ik juist wel zien: of die map nu onder je E staat of niet.

'k ga even overleggen met Nokiaprox - want er staan links wel zoveel Documents, maar elk met een ander icoon dat het mij vragen bezorgt.

(voorbeeld: die documents met een blauwe pijl naar beneden: volgens mij zou daar Downloads (telechargements) moeten staan en niet gewoon Documents)

Maar misschien dit al: klik eens rèchts op de DERDE Documents (dus vlak boven die Documents met die muzieknoot op)

Ga dan onderaan naar Eigenschappen ( propriétés  ) en ga daar naar het tabblad (bovenaan): location

Klik dat open en maak er een screenshot van

O ja: Hoe maak je een screenshot van een deel van je scherm?  (< klik!)

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.