Ga naar inhoud

Hoe partitioneren in windows 10

JEANSPANJE

Aanbevolen berichten

16 uren geleden, nokiaprox zei:

Klik in dat scherm op de linkerknop 'Valeurs par défaut'

Jean, heb je dit gedaan (in die map met de blauwe pijl )

Nee: doe het dan eens  (en pas dàn: indien je dàn een foutmelding zou krijgen: dan plaats je het plaatje van die foutmelding

aangepast door Passer
Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn excuses, ik zie aan je screenshotje dat ik een fout gemaakt heb.

Capture_PNG_6b168a0e11a5b1b58e680c36f8203795.png

Je klikt in dit scherm op 'Valeurs par défaut' (dat had je gedaan) maar daarna moet je ook klikken op 'Appliquer' onderaan

Dit had ik niet vermeld - mijn fout :(.

Indien je nu een foutmelding krijgt, maak daar een screenshot van, anders ga je naar je map jg kijken zoals je gedaan had...

aangepast door nokiaprox
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik merk nu dat bij bovenstaande shot "appliquer" staat en dit had ik niet aangeklikt alvorens OK te doen.

Maar als ik éappliquer aanklik krijg ik volgend bericht: Le dossier C:\USERS\DOCUMENTS n'existe pas.  Souhaitez-vous le créer?

Ik klik op OUI en daan verschijnt de melding die in onderstaande shot te zien isCapture.PNG.

HIER DURF IK NIET VERDER TE GAAN ZONDER UWW INSTRUCTIES.

Wat moet ik nu doen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Passer

op je linker plaatje staat iets anders dan op je rechteplaatje (plaatjes van jou van vorige berichten)

Dat kan kloppen links de toestand vóór en rechts nà het klikken op 'Valeurs par défaut'

@JEANSPANJE

Ik klik op OUI en daan verschijnt de melding die in onderstaande shot te zien is

Dat shot is niet doorgekomen, kan je het nog eens plaatsen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Uw 1ste opmerking is juist:  ik had niet op "appliiquer" gedrukt en dan OK.

Dit heb ik nu wel gedaan.

Ik vind nu in de gebruikersmap jg wel DOCUMENTS TERUG maar daarin staat alles wat ik overgezet had naar E dus ook mijn bureau,téléchargements, musique, images etc....

Maar die map documents bevat dus alles wat vroeger gespilt weergegeven werd.  Hoe kunnen we dit nu weer onderverdelen in die verschillende mappen

Ik stuur Je hier bij een shot van mijn  C:\utislisateurs\jg\documents Dit vindt U in de 2de shot.

De 2de opmerking van het shot dat niet doorgekomen was vind Je hier maar dit heeft geen nut meer gezien ik nu in jg wel DOCUMENTS terug vind. Capture.PNG

Capture.PNG

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jean,

1. Die mappen Microsoft Office, Pellicule, Picasa, Seagate en Toolkit&info: behoren die aan programma's die op je laptop geïnstalleerd werden?

2. Onder de map Microsoft Office zie ik een snelkoppeling naar Advanced System Care Free - ik geef je de raad dat programma NIET te gebruiken, ik zou het zelfs verwijderen want dat is een programma met een kwalijke reputatie op gebied van spy- en malware.  (dit even tussen haakjes want het brengt ons te ver om hierover in dit topic op in te gaan)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die mappen behoren inderdaad aan programma's die op de laptop geinstalleerd werden maar Pellicule en Toolkit &info weet ik niet wie die erop gezet hebben.  die heb ik niet nodig denk ik maar kijk toch even wat daarin staat alvorens ik die verwijder.  Pellicule is leeg en kan dus zonder problemen verijwderd worden .  Graag bevestiging.

Seagate is die nieuwe externe schijf F waar we tot op heden nog niets op gezet hebben.

Wat die Toolkit&info betreft ik kan daar niets mee doen en heb er ook nooit mee gewerkt.  Moet ik die verwijderen?  Bekijk even de inhoud, ik stuur u hierbij een shot van wat erin staat.

Picasa heb ikzelf geinstalleerd om mijn foto's te classeren (maar dit moet nog gebeuren)

U vindt onder de map Microsoft Office een snelkoopeling naar Advanced system Care Free.  Waar precies hebt U dit gevonden want ik zie dit niet.

Ik heb in ieder geval Uw raad gevolgd en die Advanced System Care volledig verwijderd met mijn IOBIT UNinstaller. Ik zal die nooit meer gebruiken.

Capture.PNG

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.