Ga naar inhoud

windows 10 niet meer op te starten na fout met partiti s maken

chrisv

Aanbevolen berichten

Een andere optie is trachten de verwijderde partities te herstellen met met bv MiniTool Partion Wizard.

Via de 'Partition Recovery Wizard' wordt er dan naar verwijderde partities gezocht.

Probleem hierbij is wel dat je die interne schijf bv via een usb docking station aan een andere pc moet koppelen om van daaruit 'MiniTool Partition Wizard' te runnen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Reacties 23
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Heb programma uitgeprobeerd. Helaas herstelt dit programma een herstel tot 1 GB, De gevonden partities waren allemaal groter.  Dus moest ik een upgrade kopen voor $69,-, erg duur , vooral omdat dan nog niet zeker is of het ook werkt.

Er moet toch een manier zijn om zo'n 'verborgen partitie' opnieuw te installeren??

Link naar reactie
Delen op andere sites

De grote vraag is, 'Hoe maak ik een systeem partitie' aan'??

Momenteel kan ik mijn laptop opstarten met een 'Media Creation Tool' nadat ik eerst de bios heb aangepast. Op de normale manier opstarten lukt dus niet.

Ik heb momenteel 2 partities; de C;(boot) partitie, en een unallocated partitie. Van deze laatste kan ik alleen een 'Eenvoudig Volume maken. Géén idee hoe ik een systeem partitie zou moeten maken.

Ik heb ook op van een andere Windows 10 PC een Herstel Station gemaakt, hiermee bleek het ook niet mogelijk.

Dit stukje tekst begrijp ik dus niet: maak zodra je in dat scherm komt een nieuwe systeempartitie aan  ???

Link naar reactie
Delen op andere sites

duidelijker wellicht: start op met die installdisk alsof je nieuw wilt installeren.

na wat vragen over taal etc, kom je uiteindelijk in een schermpje waarin de aanwezige schijf wordt getoond.

hier kies je stationsopties, verwijder je de aanwezige partities en maak vervolgens een nieuwe partitie aan.

daarbij zal windows ook die ene kleine partitie maken die je kennelijk nu mist, maar die voor windows onontbeerlijk is.

vervolgens kan je kiezen voor verdere windows install, maar je kan ook afbreken, en dan met het programma van je backuppartitie opstarten en je backup terugzetten op de c: schijf.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.