Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik heb net een nieuwe HP Zbook Ultra Workstation in huis gehaald, maar wordt constant gestoord door een pop-up van het programma HP Password Manager. Ik wil helemaal geen gebruik maken van dit programma, maar krijg het niet voor elkaar om op zijn minst de meldingen uit te schakelen. Het liefst zet ik de gehele applicatie stil, maar dit lukte mij niet. Ik heb wat (engelse) oplossingen gevonden, maar het lukte me niet deze geslaagd uit te voeren. 

Zie bijvoorbeeld dit: http://www.miloszengel.com/disable-hp-password-manager/

De naam van een applicatie veranderen lukt me zo, maar om het process ''te killen'' ga ik naar Taakbeheer, maar daar vindt ik ze niet.

Iemand die me hiermee kan helpen?

Dank

Geplaatst:

ik veronderstel dat die software mee opgestart wordt.

dat kan je checken en uitzetten met ccleaner (gereedschap/rubriek opstarten) of typ in het zoekvak: msconfig.exe , geef enter en daar op het tabblad opstarten.

bij opstarten mag je eigenlijk alles uitschakelen, behalve je antivirus en evt wifi-software. de rest is niet nodig om windows te laten functioneren 

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.