Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

een programma geeft na installatie en bij opstarten een window: (en start dus niet op)

no JVM could be found on your system

download JRE from www.java.com

welk bestand moet ik downloaden?

ps.het programma maakt gebruik een online login naar een remote server.

Geplaatst:

Blijkbaar heeft dat programma Java nodig om te werken en jij hebt geen java op je systeem.

Ga naar Java en download daar de nieuwste Java versie.

• Klik op "Gratis Java-download".
  • Ga akkoord met de licentiebepalingen en klik op de button voor de gratis download.
  • Het bestand jxpiinstall.exe wordt aangeboden - kies hier voor "bestand opslaan".
  • Blader naar de map waar je het bestand hebt opgeslagen.
  • Klik vervolgens op jxpiinstall.exe om de nieuwste versie van Java te installeren.
  • Vink de installatie van de aangeboden extra's uit en ga dan verder met de installatie.

Geplaatst:

Hallo kweezie.

Ik heb in edge op "gratis java download" geklikt maar kreeg als antwoord: edge op windows 10 gebruikt geen java

daarom heb ik chrome geopend en daar java gedownload maar de naam van de file was:

javasetup8u101 en niet jxpiinstall

ik heb de file toch uitgevoerd en heb daarna een java test gedaan:die bleef hangen.

daarna heb ik de file  nogmaals uitgevoerd en nu lukte de test maar het probleem bij het opstarten van het programma is nog altijd hetzelfde probleem.

op de volgende site http://www.oracle.com/technetwork/java/javase/downloads/jre8-downloads-2133155.htmlheb ik een aantal jre gestanden gezien: kunnen die soms helpen?(ik begrijp wel niet waarom ze van offline spreken bij.exe)

Geplaatst:

Vergeet dit probleem.Ik zit met iets anders:ik moet het programma verwijderen omdat het bsod veroorzaakt.immers na windows 10 update telkens als ik een groot programma installeer heb ik de kans dat ik om de zoveel tijd een bsod krijg.

alvast bedankt voor de moeite

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.