Ga naar inhoud

Firefox

Nel47

Aanbevolen berichten

Mocht je in Nederland wonen en een internetabonnement hebben bij KPN, dan kan ik je vertellen dat er vandaag een landelijke storing is/was bij KPN.

De oorzaak van de storing is intussen gevonden en KPN is bezig om gefaseerd alle internetverbindingen weer te herstellen. Zelf heb ik pas sinds 3 kwartier weer internet:

Bron: https://forum.kpn.com/storings-phishingsmeldingen-25/storing-internet-03-09-2016-425636

Link naar reactie
Delen op andere sites

Blijkbaar heb jij ervoor gekozen om je wachtwoorden voor diverse websites te laten onthouden door Firefox. Aan het begin van een sessie dien je dan het hoofdwachtwoord op te geven. Wanneer je daarna op een website komt zoals dit PC Helpforum, zal je wachtwoord door Firefox automatisch worden ingevuld.

Lees er hier meer over: https://support.mozilla.org/nl/kb/hoofdwachtwoord-gebruiken-opgeslagen-aanmeldingen-beschermen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tja... ergens een wachtwoord op zetten, het vergeten en dan gaan .... dat het niet meer werkt... tja...

enfin, terzake. Wat je kan doen:

a. Firefoxinstallatiebestand downloaden

b. Met mozbackup  (<klik!) je eigen instellingen (koppelingen, skin,...) van FF backuppen

c. FF uninstallen (vb met Revo)

d. Ccleaner een cleanup laten doen

e. FF opnieuw installeren

f1 gewoon even proberen of hij 'het doet'

f2 met mozbackup je backup terugzetten en terug kijken 'of hij het doet'.

Ik vrees dat ook je 'vergeten' ww in die backup zal zitten en dat je gewoon terug van nul moet vertrekken: gewoon in de toestand van f1

Ben je dan al je opgeslagen wachtwoorden, je koppelingen, ... kwijt ?  euh.. ja - tenzij F2 nog zou werken...

(ik vrees dat je dus problemen hebt: als jij je hoofdwachtwoord niet opgeslagen/onthouden hebt, dan zal het met de andere wachtwoorden niet veel beter zijn ..)

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.