Ga naar inhoud

Chrome bladwijzers/geschiedenis/...

Fooozii

Aanbevolen berichten

Hallo,

Een tijdje geleden heb ik de computer van een vriend helpen repareren (virusproblemen, door jullie hulp volledig opgelost!). Nu is het zo dat ik mij blijkbaar had ingelogd op de pc met mijn google chrome account. Ik heb mij erna terug uitgelogd, maar de bladwijzers, geschiedenis, autofill wachtwoorden etc. zijn nog steeds zichtbaar. Hoe zou ik dit unnen verhelpen? :)

Groetjes,

Alexander

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jij hebt je dus bij je vriend ingelogd op chrome en nu zijn jouw gegevens bij hem ook zichtbaar.

Probeer dan eens of het met deze methode lukt om jouw profiel te verwijderen uit de chrome van je vriend.

Meerdere mensen kunnen Chrome op uw computer gebruiken. Dit wordt soms het hebben van meerdere Chrome-profielen genoemd. Wanneer u een persoon uit Chrome verwijdert, worden alle Chrome-gegevens van de betreffende persoon van het apparaat verwijderd. De handeling kan niet ongedaan worden gemaakt.

1. Klik in de rechterbovenhoek van het browservenster op de knop met uw naam of e-mailadres.
  2. Selecteer Van persoon wisselen.
  3. Plaats de muisaanwijzer op de persoon die u wilt verwijderen.
  4. Klik rechtsboven op de kaart van de persoon op de pijl-omlaag.
  5. Klik op Deze persoon verwijderen.
  6. Klik in het bevestigingsvenster op Deze persoon verwijderen.

Bron: https://support.google.com/chrome/answer/2390059?hl=nl

Link naar reactie
Delen op andere sites

• 2 weken later...
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.