Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Sinds kort kan ik mijn Thunderbird op het einde niet meer afsluiten dan via taakbeheer. Nochtans liep alles goed tot nu toe.

Kan iemand mij mededelen wat ik mis doe en mij eggen hoe ik het moet doen. Ik gebruik Windows 10 en Thunderbird 45.6 (geloof ik)

Geplaatst:
26 minuten geleden, falstring zei:

je zou eens kunnen kijken naar menu extra/add-ons. vaak zitten die je dwars als je dit soort problemen ondervindt.

met allemaal op 'nooit activeren' en herstarten kan je nagaan waar het probleem zit.

Ik heb bij de "add ons" gekeken en daar was een iets die er mee zou kunnen te maken hebben en dat was de hotfix. Nooit activeren en herstarten heb ik niet gevonden

Geplaatst:

@Gustjetut

Goedemorgen:

Dit kan je alvast even proberen: (als aanvulling van de info van Falstring

Hoe kan ik een add-on uitschakelen of de-installeren?

1. Klik in Thunderbird op de menuknop New Fx Menu en klik op Add-ons, of selecteer Extra > Add-ons.
  2. Selecteer uw add-on in het paneel Extensies, Vormgeving of Plug-ins.
  3. Klik op Uitschakelen om het laden van de add-on tegen te gaan (zonder de add-on te verwijderen).
  4. Herstart Thunderbird.

Je kan best één voor één de add-on uitschakelen met telkens een herstart om zo na te gaan welke het probleem kan vormen.

Mocht dit niet helpen dat kan je een via programma's een Herstel proberen

Geplaatst:
1 minuut geleden, Gustjetut zei:

Hallo Karel,

Het is gelukt. Ik denk dat deze topic als opgelost mag beschouwd worden.

Fijn te horen !

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.